اگر لاریجانی کاندیدا نشود حتما از قالیباف حمایت خواهم کرد
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

فضا اینگونه نشان می دهد که لاریجانی کاندیدا نمی شود

این احتمال وجود دارد که فراکسیون رهروان ولایت از هیچ کاندیدای در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حمایت نکند اما مشخصاتی را برای رییس جمهور آینده تعریف کند بنابراین باید منتظر بود و دید فراکسیون رهروان به چه تصمیمی می رسد.

 مهرداد بائوج لاهوتی،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آریا تاکید کرد:اگر آقای لاریجانی در انتخابات کاندیدا نشود قطعا از کاندیداتوری قالیباف حمایت خواهم کرد.
 
وی با اشاره به دیدار انتخاباتی اخیر خود با قالیباف گفت:حدود ۵۰نماینده در دیدار با آقای قالیباف حضور داشتند که تقریبا ۸۰ درصد آنها از اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس بودند از چهره های شاخصی که بنده به یاد دارم آقایان اکبریان وکلیوند نمایندگان مردم کرج ،قاضی پور، دامادی، یوسفیان ملا، دکتر صدرحسینی ، هاشمی نماینده مردم فارس، حیدر نژاد نماینده مردم اصفهان ،دکتر تمیمی ،هادی شوشتری ،ندیمی و چند تن دیگر از نمایندگان در این نشست حضور داشتند .
 
لاهوتی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در مجلس رخ داد و از طرفی اخبار حاکی از آن است که آقای لاریجانی در انتخابات کاندیدا نمی شود بنابراین اگر این گونه شود یعنی آقای لاریجانی که موسس فراکسیون رهروان ولایت است در صحنه حضور نداشته باشد این فراکسیون در خصوص حمایت از یک کاندیدای خاص تصمیم گیری خواهد کرد.
 
وی اظهار داشت:این احتمال وجود دارد که فراکسیون رهروان ولایت از هیچ کاندیدای در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حمایت نکند اما مشخصاتی را برای رییس جمهور آینده تعریف کند بنابراین باید منتظر بود و دید فراکسیون رهروان به چه تصمیمی می رسد.
 
نماینده مردم لنگرود تاکید کرد:پس از اتفاقی که در مجلس رخ داد و آقای لاریجانی هم سفر خارج از کشور داشتند بنابراین در فراکسیون رهروان جلسه ای نداشتیم که بتوانیم در خصوص اتفاقات و مسائل ارزیابی داشته باشیم اما فضا اینگونه نشان می دهد که آقای لاریجانی کاندیدا نشود البته همانطور که اشاره  کردم این موضوع باید در فراکسیون مورد بررسی قرار گیرد.
وی تاکید کرد:اگر ترکیب افراد برای کاندیداتوری در انتخابات به گونه ای باشد که آقای لاریجانی کاندیدا نشود و آقایان حداد عادل،ولایتی،جلیلی و قالیباف کاندیدا شوند بنده از آقای قالیباف حمایت خواهم کرد.
 

کلیدواژه ها: ، ، 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, دکتر لاهوتی, :: 3:59 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 483
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 837
بازدید ماه : 834
بازدید کل : 56462
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1