افشای كميته تخريب قاليباف
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

کد خبر: ۱۴۲۰۵۲
۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
روزنامه تهران امروز نوشت:

يك كميته 7 نفره مامور تخريب شهردار تهران شده است. اين كميته كه جلساتش در ساختماني در ونك برگزار مي‌شود، ماموريت دارد از طريق استخدام برخي افراد حق‌العمل كار هر نوع اطلاعات تخريبي را عليه فعاليتهاي شهرداري تهران جمع‌آوري كرده و در قالب شايعه يا مطالب به ظاهر تحليلي! در سطح وسيعي منتشر كند. 

يافته‌هاي خبرنگار ما نشان مي‌دهد كه در همين راستا آقاي «ز» مسئول پشتيباني يكي از مراكز اصلي دولتي به كمك برخي افراد حق العمل كار «سي دي» تخريبي‌ای را عليه دكتر قاليباف و برخي نزديكان و همكارانش تهيه كرده و قصد دارند آن را به عنوان پروژه بعدي خود اجرايي كنند. 

در اين سي دي مطالبي كذب و صرفا متكي به پروپاگانداي رسانه اي گنجانده شده تا به زعم خود به ملكوك كردن چهره يكي از موفق‌ترين مديران نظام جمهوري اسلامي ايران بپردازند. 

خبرنگار ما از پشت پرده اقدامات و فعاليتهاي اين باند 7 نفره و افراد مرتبط با آنان اطلاعات دقيق و ريزتري دارد ليكن به‌دليل تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري قصد ندارد وارد جنجال‌سازي و برهم زدن آرامش كشور شود و به همين دليل در اين حد بسنده مي‌كند. 
 

تخريب؛ تنها استراتژي سياسي انحرافي‌ها
بعد از آنكه در شهريور گذشته؛ راس جريان انحرافي در نشستي متشكل از تيم سياسي و رسانه‌اي جريان انحرافي عنوان كرده بود كه اين مجموعه داراي «برنامه مفصل» و پروژه تخريبي حساب شده‌اي عليه دكتر محمد‌باقر قاليباف و فعاليت‌هاي شهرداري تهران طراحي كرده و آن را در دست اجرا دارند، رويكرد تخريبي رسانه‌هاي جريان انحرافي عليه مديريت شهري تهران و دكتر قاليباف تشديد شد.

مشايي در سخناني كه در يك مراسم افطاري ايراد كرده بود، عنوان نموده بود كه«خيلي‌ها الان مي‌ترسند كه قاليباف رئيس‌جمهور شود، اما او كه از هاشمي بزرگ‌تر نيست... ما براي او برنامه‌ مفصلي داريم، البته نبايد الان برنامه‌هايمان را رو كنيم.»

در همين راستا روزنامه ايران در تاريخ 8 مهر گذشته در مطلبي قاليباف را به عنوان «دشمن شماره يك»دولت معرفي كرده و دور جديد برنامه تخريبي اين مجموعه را عليه مديريت شهري تهران كليد زد. 

مروري بر صفحات يك و نيز صفحات شهري روزنامه ايران در كنار سايت‌هاي وابسته و نيز وبلاگ‌هاي زنجيره‌اي اين جريان در ماه‌هاي گذشته نشان مي‌دهد كه به موازات برنامه وسيع تخريب نهادهاي مختلف نظام؛تخريب وسيع مديريت شهري به شدت از سوي اين ارتش رسانه‌اي دنبال شده است.

اوج اين رويكرد تخريبي هنگامي بود كه روزنامه ايران در تاريخ 22 آذر به بهانه تصويب بودجه متمم 1800 ميليارد توماني شهرداري تهران از سوي شوراي شهر،گزارشي با تيتر«چك 1800 ميليارد توماني براي قاليباف»را منتشر كرد.

اين تيتر كه با تاكتيك رسانه اي «دروغ بزرگ» كه به صورت مشخص با هدف تاثيرگذاري بر مخاطبان انتخاب و قصد القاي استفاده شخصي شهردار تهران از منابع عمومي و بيت المال را داشت؛ با واكنش منفي بسياري در عرصه عمومي،رسانه‌ها و فضاي سياسي روبه‌رو شد و ناظران اين حركت را به عنوان چهره ديگري از رويكرد غيراخلاقي حاكم بر فعاليت‌هاي جريان انحرافي تلقي كردند.

در جلسه اخير جريان انحرافي چه گذشت؟
بعد از ماجراي يك‌شنبه سياه مجلس و سخنراني روز 22 بهمن كه در محافل جريان انحرافي از آن به عنوان يك پيروزي بزرگ ياد مي‌شد؛ مقام معظم رهبري در سخناني در جمع مردم تبريز با ابراز نارضايتي شديد از وقايع تلخ مجلس؛ هشدارهاي جدي‌اي را نسبت به ادامه رويه‌هاي غيراخلاقي و غير شرعي جاري در فضاي سياسي صادر كردند.

بعد از اين سخنان بسيار مهم انتظار و تحليل فعالان سياسي و رسانه‌اي آن بود كه جريان انحرافي به عنوان مروج اصلي رفتارهاي تخريبي و غيراخلاقي در عرصه سياسي ايران، ولو تا مدتي از فضاي تخريب و هتاكي خارج شده و زمينه را براي حل مشكلات مردم در روزهاي آخر سال فراهم آورد.

به‌رغم اين تحليل‌ها، اما شنيده‌ها حاكي از آن است راس جريان انحرافي در تحليلي در جمع همراهان خود عنوان كرده است كه«ما وظيفه‌اي داريم. نبايد اجازه داد تا اين فضا در ماه‌هاي آينده و منتهي به ثبت‌نام رياست‌جمهوري بخوابد. رسانه‌هاي ما نبايد تيغ‌شان كند شود.» 

ذيل اين تحليل كلي و بعد از گزارش مفصل و مستدل شهردار تهران در برنامه دوشنبه شب گفت‌وگوي ويژه خبري؛ در جلسه هفتگي روز دوشنبه جريان انحرافي در ساختمان ونك كه از سال گذشته و به عنوان ستاد فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان انحرافي تخصيص يافته است، چند نفر از چهره‌هاي سياسي و رسانه‌اي جريان انحرافي با ارائه تحليل‌هايي عنوان كرده‌اند كه قاليباف داراي فضاي مطلوب و روبه رشدي در جامعه است و فعاليت‌هاي تخريبي از اين پس بايد معطوف به ايجاد شبهه و ترديد در اذهان عمومي درخصوص فعاليت‌هاي شهرداري تهران در سالهاي گذشته باشد.

در اين جلسه «ع.د» كه طي سال‌هاي گذشته به واسطه نزديكي به راس جريان انحرافي به رياست يكي از صندوق‌هاي مهم و داراي گردش بالاي مالي كشور دست يافته و در ماه‌هاي گذشته با عقد قراردادي قابل توجه مسئوليت تهيه محتوا عليه چهره‌هاي سياسي را برعهده گرفته است در تحليلي عنوان كرده كه «نقطه قوت قاليباف شهرداري تهران و فعاليتهايش در شهرداري است. پس تلاش ما بايد بر ايجاد ترديد در اين نقطه باشد.»

وي ادامه داده: «تجربه نشان مي‌دهد كه مهم‌ترين ضربه به افراد در ايران زماني مي‌خورد كه آنها نزد عموم متهم به فعاليت‌هاي اقتصادي غيرشفاف و كسب ثروت نامشروع شوند.اين شبهه زماني بيشتر جواب مي‌دهد كه اين اتهام معطوف به يك شخص باشد.»

جمع‌بندي صورت گرفته آن بوده است كه در ادامه فعاليت‌هاي گذشته بايد تخريب جدي و ايجاد ترديد در سودمندي پروژه‌هاي اجرا شده در شهر تهران،ابهام زايي در فعاليت مالي شهرداري و نسبت دادن فساد مالي به مسئولان شهري به صورت جدي در دستور كار قرار گيرد. در اين جلسه «ا.ط» عنوان كرده است كه «چون بحث پرونده 320 ميلياردي زمان شهرداري احمدي‌نژاد دوباره به جريان افتاده است؛ حركت ما بايد پيشدستانه و شوك آور باشد كه ضربه جدي‌اي وارد كنيم تا حريف نتواند بعد از آن خود را جمع كند.حركت ما بايد طوري باشد كه صداي حريف بعد از آن از سوي جامعه شنيده نشود.»

نكته بسيار مهم مطرح شده در اين جلسه آن بود كه آقاي «ز» مسئول پشتيباني يكي از نهادهاي مهم اجرايي در گزارشي از تهيه سي دي تخريبي‌اي پرده برداشته است كه عليه دكتر قاليباف و مديريت شهري تهيه شده است. «ز» عنوان كرده است كه «برنامه ما آن بود كه بعد از سخنان دكتر احمدي‌نژاد اين سي دي را منتشر كنيم و پيش‌بيني‌مان اين بود كه ضربه سنگيني به قاليباف وارد كند ولي صحبت‌هاي آقا (مقام معظم رهبري) مانع شد و تصميم ما اين شده كه تا اطلاع ثانوي و فراهم شدن شرايط اين كار را به تعويق بيندازيم.» «ز» در مورد محتواي اين سي‌دي مطالبي عنوان كرده است كه نشان مي‌دهد افشاگري‌هاي دروغين درباره روابط مالي اطرافيان قاليباف در پروژه‌ها، جانمايه آن را تشكيل مي‌دهد. 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 593
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 56218
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1