تشکر نوه ی امام از قالیباف
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

الیباف در مراسم تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره): بر این باوریم که دوران جنگ تمام شده اما دوران مجاهدت تمام نشده است/ تقدیر یادگار امام (ره) از خدمات شهردار تهران+گزارش تصویری

تجدید بیعت2

مرد عمل: از تمام مسئولین به ویژه شهردار توانمند و موفق شهرمان که خدا را شکر در هر مسندی که بودند منشا اثرات خوب و خدمات با ارزش بودند ، تشکر می کنم … برخی در برابر مردم طغیان کرده و خود را بی نیاز می دانند چرا که قدرت احساس بی نیازی می آورد و این احساس سبب می شود که آنچه در وجودت است، آشکار کنی و باعث می شود انسان ضعف های خود را نبیند.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان های امام راحل که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شد ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار پایتخت اظهار کرد: از تمام مسئولین به ویژه شهردار توانمند و موفق شهرمان که خدا را شکر در هر مسندی که بودند منشا اثرات خوب و خدمات با ارزش بودند ، تشکر می کنم.

وی ادامه داد : روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب ما است . انقلاب ما خواص مختلفی داشت که یکی از آن ها تغییر نظام حکومتی سرزمین ما بوده است.

نوه امام خمینی (ره) با بیان این که امام در دل های مردم بود و مردم وی را بر سر گذاشتند و حکومت را به او عرضه داشتند گفت : این دوره حکومت می گذرد و قدرت مدتی در دست هرکسی قرار می گیرد تا در پی آن مدیریت ، خدمت و تلاش و کار به نحو احسن به انجام رسد.

وی افزود : مدیرانمان در هر جایی که هستند به اندازه ظرفیتی که دارند ، دارای قدرت اند . این قدرت که امروز در اختیار شما است و شما به عنوان مدیر یک قسمت و بخش ظرفیت هایی در اختیار دارید . امام علی (ع) می فرماید قدرت و توانمندی خصایص خوب انسان ها را ظاهر می کند و یا خدایی نکرده خصایل بد آن ها را آشکار می کند .

حجت الاسلام سید حسن خمینی تصریح کرد : برخی در برابر مردم طغیان کرده و خود را بی نیاز می دانند چرا که قدرت احساس بی نیازی می آورد و این احساس سبب می شود که آنچه در وجودت است، آشکار کنی و باعث می شود انسان ضعف های خود را نبیند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: انقلاب اسلامی تغییر قدرت داد، گروهی رفتند و گروهی دیگر آمدند. بسیاری از ما اگر امروز انقلاب اسلامی نبود در این سمت ها قرار نداشتیم اما قدرت آفت هایی دارد و حواسمان باید به این آفت ها باشد.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر این که ، همواره می گفتند مردم ولی نعمتان ما هستند گفت : حواسمان به این گفته باشد . آفت قدرت دفع احساس است. چون دوستان منشا خدمت هستند می گویم مراقب باشید که خیر و خوبی مردم را بخواهید حتی اگر موردی هست که کسی توبیخ شود این توبیخ در راستای تعلیم او باشد . فلسفه جزا مقابل با جور است نه مقابل با متخلف .

نوه امام خمینی (ره) اظهار کرد: علی (ع) ما را سفارش کردند که وقتی مسائل و مشکلاتی در جامعه پدید می آید دعوا نکنید، همدلی کنید.

وی با بیان اینکه دائم در کلام امام حکم به وحدت و دوستی بود گفت : از مفاخره دوری کنید . همه ما عیب هایی داریم . اگر لطف خدا نباشد به چه سان می توانیم از این زندگی شخصی و اجتماعی عبور کنیم ؟

وی با اشاره به فرموده امام علی (ع) مبنی براین که بالاترین چیزها رفاقت و مدارا است به شعری از حافظ شیرازی اشاره کرد و گفت: آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است، با دوستان مروت با دشمنان مدارا .

قالیباف:دوران جنگ تمام شد، اما دوران مجاهدت تمام نشده است

شهردار تهران گفت : در کشور باید در بعد پیشرفت کوشا باشیم و الگویی را از نظام اسلامی در جهان به نمایش بگذاریم که در همه ابعاد مادی و معنوی پیشرفته است .

دکتر محمد باقر قالیباف در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با بنیانگذار جمهوری اسلامی که در حرم مطهر امام راحل (ره) برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد : دهه فجر یاد آور رشادت ها و نتیجه بخش همه مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم بود که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی ضمن تشکر از حجت الاسلام حاج سید حسن خمینی گفت : این ایام ، ایام ذکر و یادآوری آرمان های بلند امام و شهدا است و بر این باورم که یکی از مهم ترین نکاتی که در انقلاب اسلامی امروز باید مورد توجه قرار گیرد ، احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین است.

شهردار تهران خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در جهان بود که احیای حکومت دینی را در این زمان به وجود آورد.

قالیباف با اشاره به اینکه مردم یادشان است در زمانی که انقلاب ما روی داد ، غرب زدگی و شرق زدگی در دنیا سیطره داشت و هیچ افقی پیش روی هیچ ملت و کشوری نبود که از چنبره شرق زدگی و غرب زدگی رهایی یابند.

وی عنوان کرد : امام عزیز ما در این تاریکی آمدند و به همراهی شهدا و مجاهدت آنان مبارزه کرده و انقلاب را به پیروزی رساندند ، آن هم در کشوری که از یک طرف هم مرز با یک ابر قدرت مانند شوروی بود و از طرف دیگر در منطقه به عنوان ژاندارم معرفی شده بود .

وی افزود : انقلاب ما در انتهای قرن بیستم روی داد . در زمانی که همه اندیشمندان غرب اتفاق نظر داشتند که دین و معنویت دیگر جایی در کشورها ندارد .

قالیباف تصریح کرد: در چنین ایام سیاه و بی روزنه ای امام راحل انقلابی را شکل دادند که توانست با جوهره دینی آثاری پدید بیاورد که هم اکنون این آثار را در جوامع اسلامی و حتی غیر اسلامی مشاهده می کنیم .

وی ادامه داد: هم اکنون که امام (ره) از دنیا رفته اند همان نظریه پردازها قرن بیست و یک را قرن امام (ره) معرفی کردند ، چرا که می بینند که همه دنیا را این انقلاب ، این باور و آرمان فراگرفته است و امروز دین در جوامع بشری رشد کرده و همین طور بیداری اسلامی در همه دنیا پدید آمده است . امروز وجود دین را در اقصی نقاط دنیا می توانیم ببینم و این از عظمت انقلاب ما است.

شهردار تهران اظهار کرد : ما بر این باوریم که امام راحل (ره) جز برای خدا نه گامی برداشت ، نه کلامی بر زبان آورد و از آنجایی که برای خدا قدم برداشت خدا هم عزتشان را روز به روز افزایش می داد و حتی پس از رحلتشان همچنان عزت مند هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : بدانید ما هم بعد معنوی انقلاب که همان حفظ آرمان ها، ارزش ها و وحدت در جامعه است را باید مورد توجه قرار دهیم و به مسائل اخلاقی ، فرهنگی و ارزش ها توجه ویژه ای مبذول داریم و در کنار آن تداوم انقلاب ما نیازمند توجه جدی در عرصه مادی است .

قالیباف گفت : در کشوری که انقلاب از این جا آغاز شده باید در بعد پیشرفت کوشا باشیم و الگویی را از نظام اسلامی در جهان به نمایش بگذاریم که در بعد مادی و معنوی پیشرفته است و این یکی از شرط های اساسی انقلاب ماست .

شهردار تهران اظهار کرد : امروز ما در شهرداری تهران نباید از این موضوع غفلت کنیم و باید بدانیم اگر کشور و نظامی در درون خود مورد تحسین مردمش واقع نشود هرگز نمی تواند مورد تحسین مردم دنیا واقع شود.

وی با بیان این که  نظام اسلامی توسط امام راحل و شهدا به پیروزی رسیده گفت : امروز این پرچم در دست مقام معظم رهبری است و ما وظیفه داریم مانند دوران دفاع مقدس شبانه روز تلاش کنیم .

قالیباف تصریح کرد : ما بر این باوریم که دوران جنگ تمام شده اما دوران مجاهدت تمام نشده است و همه باید برای تقویت نظام تلاش و در این مسیر حرکت کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 بهمن 1391برچسب:سید حسن خمینی, تشکر از قالیباف, :: 2:21 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 327
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 681
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 56306
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1