دوران زنده باد، مرده باد تمام شد
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

وران زنده باد، مرده باد تمام شد
سید یحیی صداقت، 25 بهمن 91
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۲
رئیس جمهور در راهپیمائی ۲۲ بهمن شعاری را که چند صباحی است از سوی حامیانش شنیده میشد را به صورت علنی, آن همه چندین مرتبه بر زبان جاری ساخت , تا خبر از آمدن جریانی بدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید , گزافه نیست اگر بگویئم شعار (زنده باد بهار) یک شعار انتخاباتی است چرا که رئیس جمهوری که دوره ریاستش چند ماه دیگر پایان می رسد و طبعا به عنوان نامزد نیز نمی تواند کاندیدا شود چه اصراری برای دادن این شعار دارد, مگر اینکه قبول کنیم که حامیان ایشان قرار است باحمایت ایشان و تکیه بر این این شعار پا بر عرصه رقابت برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری بگذارند. البته به عقیده نگارنده هیچ ایرادی ندارد که حامیان ایشان با این شعار پا بر عرصه بگذارند و نباید این موضوع را بزرگ و حساس کنیم چرا که در نهایت مردم انتخاب کننده هستند، ایرادی ندارد که حامیان ایشان نیز با این شعار وارد عرصه بشوند تا میزان محبوبیت خود را بسنجند.

به عقیده نگارنده شعار (زنده باد بهار) شعار با مفهوم و هوشمندانه ای است اما آن چه باعث شده با تردید به این شعار نگاه شود این است که به راستی به کدامین امید باید به انتظار بهاری نشست که قرار است بیاید و ۴ سال دیگر سکان هدایت کشور را بر عهده گیرد، ۷ بهار از زندگی این دولت گذشت اگر قرار بر اداره کشور به این شیوه باشد، ده بهار دیگر نیز بیاید هیچ گره ائی از مشکلات مردم باز نخواهد شد چرا که این شیوه در مملکتی که قوا مستقل هستند جواب نمیدهد باید با قوا بر اساس قانون تعامل کرد و مشکلات را به حکمیت قانون حل و فصل کرد. و قانون فصل الخطاب همه باشد.

در ثانی هنوز بسیاری از وعده هائی که رئیس جمهور در این ۸ سال داده اند عملی نشده است. آقای رئیس جمهور، حال کدامین عقل سلیم می گوید که این نقد را ول کنیم و آن نسیه را بچسبیم؟ البته نمیتوان کتمان کرد که این دولت مانند دولت های گذشته خدمات خوبی نیز داشته اما وضع امروز آن چیزی نبود که مردم به خاطر آن به شما رای دادند , حضرت عالی که معتقدید در این مملکت فساد وجود دارد و عده ائی مانع انجام کار ها شده اند چرا در طول این ۸ سال اسامی آنها را برای رسیدگی به قوه قضائیه ندادید و آنها را به مردم معرفی نکردید حال که نزدیک انتخابات است قصد دارید با مردم صحبت کنید، مردم مدت هاست منتظر شما هستند اما اکنون دیگر زمان گفتگو برای مسائل کلان نیست چرا که دوره ریاست شما درحال اتمام است. درثانی صحبت قریب به اتفاق مردم با شما عمل به قانون و مهار گرانی هاست، قانونی که می گوید اگر فردی با هر پست و منسبی تخلف کرده قبل از این که نامش را ببریم باید در محکمه صالحه محاکمه شود.

جناب رئیس جمهور چطور به بهار امید ببندیم وقتی که میبینیم ارزش پول ملی هر روز سقوط میکند و تورم و گرانی امان مردم را بریده است، دوران زنده باد، مرده باد تمام شده است آن چیزی که اکنون برای مردم مطرح است: مهار گرانی و تورم، احیای ارزش پول ملی، ترمیم اقتصاد مملکت، پاکسازی دستگاه ها از افراد متخلف و محاکمه آنها در هر پست و مقام است.
 
Share/Save/Bookmark

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:دوران زنده باد, مرده باد تمام شد, :: 1:29 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 438
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 789
بازدید کل : 56417
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1