حجت الاسلام حسن خمینی : دکتر قالیباف در هر مسندی که بودند، منشا اثرات خوب و خدمات با ارزش بودند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی که همواره می گفتند مردم ولی نعمتان ما هستند گفت : حواسمان به این گفته باشد . آفت قدرت دفع احساس است . مراقب باشید که خیر و خوبی مردم را بخواهید حتی اگر موردی هست که کسی توبیخ شود این توبیخ در راستای تعلیم او باشد . فلسفه جزا مقابل با جور است نه مقابل با متخلف .

به گزارش خبرنگار "تهران سما" ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان های امام راحل که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شد ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار پایتخت اظهار کرد: از تمام مسئولین به ویژه شهردار توانمند و موفق شهرمان که خدا را شکر در هر مسندی که بودند منشا اثرات خوب و خدمات با ارزش بودند ، تشکر می کنم .

وی ادامه داد : روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب ما است . انقلاب ما خواص مختلفی داشت که یکی از آن ها تغییر نظام حکومتی سرزمین ما بوده است.

نوه امام خمینی (ره) با بیان این که امام در دل های مردم بود و مردم وی را بر سر گذاشتند و حکومت را به او عرضه داشتند گفت : این دوره حکومت می گذرد و قدرت مدتی در دست هرکسی قرار می گیرد تا در پی آن مدیریت ، خدمت و تلاش و کار به نحو احسن به انجام رسد.

وی افزود : مدیرانمان در هر جایی که هستند به اندازه ظرفیتی که دارند ، دارای قدرت اند . این قدرت که امروز در اختیار شما است و شما به عنوان مدیر یک قسمت و بخش ظرفیت هایی در اختیار دارید . امام علی (ع) می فرماید قدرت و توانمندی خصایص خوب انسان ها را ظاهر می کند و یا خدایی نکرده خصایل بد آن ها را آشکار می کند .

حجت الاسلام سید حسن خمینی تصریح کرد : برخی در برابر مردم طغیان کرده و خود را بی نیاز می دانند چرا که قدرت احساس بی نیازی می آورد و این احساس سبب می شود که آنچه در وجودت است، آشکار کنی و باعث می شود انسان ضعف های خود را نبیند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: انقلاب اسلامی تغییر قدرت داد، گروهی رفتند و گروهی دیگر آمدند. بسیاری از ما اگر امروز انقلاب اسلامی نبود در این سمت ها قرار نداشتیم اما قدرت آفت هایی دارد و حواسمان باید به این آفت ها باشد.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر این که ، همواره می گفتند مردم ولی نعمتان ما هستند گفت : حواسمان به این گفته باشد . آفت قدرت دفع احساس است. چون دوستان منشا خدمت هستند می گویم مراقب باشید که خیر و خوبی مردم را بخواهید حتی اگر موردی هست که کسی توبیخ شود این توبیخ در راستای تعلیم او باشد . فلسفه جزا مقابل با جور است نه مقابل با متخلف .

نوه امام خمینی (ره) اظهار کرد: علی (ع) ما را سفارش کردند که وقتی مسائل و مشکلاتی در جامعه پدید می آید دعوا نکنید، همدلی کنید.

وی با بیان اینکه دائم در کلام امام حکم به وحدت و دوستی بود گفت : از مفاخره دوری کنید . همه ما عیب هایی داریم . اگر لطف خدا نباشد به چه سان می توانیم از این زندگی شخصی و اجتماعی عبور کنیم ؟

وی با اشاره به فرموده امام علی (ع) مبنی براین که بالاترین چیزها رفاقت و مدارا است به شعری از حافظ شیرازی اشاره کرد و گفت: آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است، با دوستان مروت با دشمنان مدارا .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:سید حسن خمینی,‘قالیباف, :: 21:24 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 661
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 56286
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1