استعفا در کار مدیریت جهادی نیست/ کسب نمره قبولی از سوی مقام معظم رهبری افتخار بزرگی است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
عضو کمسیون عمران مجلس عنوان کرد
نباید ساخت و سازهایی که محصول مدیریت گذشتگان بوده را به نام قالیباف بزنیم و باید سعی کنیم که مشکلات ومسائل را سریعتر مرتفع کنیم.
شفاف: عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهاراتی که پیرامون وقوع اتش سوزی در خیابان جمهوری مطرح شده است، گفت: یک مدیر جهادی استعفا نمی دهد؛ از ویژگی های مدیران جهادی این است. به هر حال اتفاقی که افتاده همه ما را متاثر کرد و شهردار تهران هم حتما این اظهار تاسف را داشتند اما باید دانست که این اتفاق محصول سالها عدم نظارت صحیح بر حوزه شهرسازی شهری بوده است.
 
دامادی با بیان اینکه یکباره نمی توان شهرسازی را تغییر داده و خیابان های تنگ و باریک را جابه جا کنیم به شهرنوشت اظهارکرد: نباید ساخت و سازهایی که محصول مدیریت گذشتگان بوده را به نام قالیباف بزنیم و باید سعی کنیم که مشکلات ومسائل را سریعتر مرتفع کنیم.
 
وی تاکید کرد: البته شهردار تهران باید بحث گلدن تایم( زمان طلایی) را در حوزه اطفا حریق به طور ویژه ببیند چرا که جان افراد در اولویت قرار دارد و ما امیدواریم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
دامادی در خصوص نقدهای غیر اصولی و تخریبی برخی از رسانه ها نیز گفت: رسانه ها باید سعی کنند اطلاع رسانی درستی داشته باشند و درست نقد کنند چرا که اینها جز وظایف یک رسانه است. به هرحال بنده معتقدم عملکرد شهردار تهران ، خود نشان دهنده حقایق است.
 
وی تصریح کرد: برخی مدیریت ها سیاسی نیست و ما باید ضمن تفکیک آنها از فضای سیاسی به آنها فرصت دهیم تا عملکرد خود را به نمایش بگذارند.
 
دامادی خاطر نشان کرد: رسانه باید حرفش را بزند و ما نقدی را که موجب بهتر شدن اقداماتمان می شود تحسین می کنیم اما باید به این نکته توجه داشت که نقد باید درست باشد.
 
عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملکرد شهردار تهران در حوزه عمرانی و ساخت و سازها، سونامی بزرگی بود که نمی توان آن را نادیده گرفت گفت: امیدواریم شهرداری های سایر شهرها از این اقدامات الگو برداری کنند.
 
محمد دامادی با اشاره به دیدار مدیریت شهری تهران با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب بسیار نکته سنج هستند و مسائل را دقیق رصد می کنند و همیشه نیز نظرات درستی ارائه می دهند. بنابراین اعلام رضایت ایشان از عملکرد شهرداری تهران بسیار مهم و حائز اهمیت است.
 
وی با بیان اینکه بنده به عنوان یک مهندس عمران عملکرد شهردار تهران را در حوزه عمرانی سونامی بزرگی در این زمینه می دانم، افزود: از اقدامات دکتر قالیباف در شهر تهران نمی توان چشم پوشی کرد و امیدواریم این اقدامات الگو برداری شود.
 
دامادی به یکی از سفرهای خارجی خود از سوی کمسیون عمران مجلس اشاره و بیان کرد: در این سفر برج میلاد به تصویر کشیده شده بود که وقتی از افراد می پرسیدند که این سازه در چه شهری قرار دارد همه می گفتند نیویورک؛ بنده آنروز بسیار احساس غرور کردم و این در حالی بود که کسی باور نمی کرد این سازه متعلق به ایرانی هاست و در شهر بزرگ تهران قرار دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه دکتر قالیباف در این حوزه ها بسیار خوب عمل کرده است اضافه کرد: نمره خوبی به مدیریت شهری می توان داد و کسب نمره قبولی از سوی مقام معظم رهبری نیز افتخار بزرگی است.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 4 بهمن 1392برچسب:مدیریت جهادی ، قالیباف, :: 20:45 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 601
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 56226
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1