امام جمعه هل سنت سرخس:شیعه و سنی بیش از پیش باید بر وحدت تکیه کنند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
 

امام جمعه اهل سنت سرخس اظهار کرد:در شرایطی که استکبار جهانی و صهیونیسم در پوشش شعارهای فریبنده دموکراسی بزرگترین جنایت ها و خونریزها را در بین امت اسلامی به راه انداخته می طلبد مسلمانان بر وحدت بین شیعه و سنی بیش از گذشته تکیه نمایند.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس مولوی احمد پارسا در جشن هفته وحدت شهرستان گفت:علمای اهل سنت و تشیع بایستی برای دعوت مردم به وحدت و هم گرایی در این روزهای سرنوشت ساز که بیداری اسلامی در منطقه در حال ظهور است تلاش نمایند که یکی از وظایف سنگین علما در این زمان می باشد.

 

وی اظهار کرد: برادری اسلامی فراتر از تعصبات است که پیامبر اکرم(ص) همیشه امت خود را از تنگ نظری ها بر حضر داشته است و فرموده اند:آنهایی که مردم را به طایفه گری و نژاد پرستی دعوت می کنند از ما نیستند.

 

مولوی احمد پارسا ادامه داد:نعمت اسلام و نعمت وحدت را باید در زندگی یادآوری کنیم و با بهانه های کوچک به جان هم نیفتیم که دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

 

وی  با تاسی از قرآن کریم اذعان کرد:قرآن کریم به کسانی که به دنبال تفرقه هستند هشدار می دهد و با قاطعیت خداوند در قرآن می فرماید:آنهایی که به دنبال تفرقه کردن آیین خدا به گروههای مختلف هستند برای تو هیچ نفعی ندارند و خداوند آنها را به عذابی سخت گرفتار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه ایران در میان سایر کشورهای منطقه و جهان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است گفت: ملت ایران باید قدر این نعمت را بدانند و شکرگزار مسوولان نظام باشند.

 

مولوی احمد پارسا اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمنان با اعمال تحریم ها می خواهند ملت ایران را ناامید کنند اما ایرانیان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از این مشکلات اقتصادی با سربلندی گذر می کنند.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد:در شرایطی که استکبار و صهیونیسم در پوشش های شعارهای فریبنده دموکراسی بزرگترین جنایت ها و خونریزها را در بین امت اسلامی به راه انداخته می طلبد مسلمانان بر وحدت بین شیعه و سنی بیش از گذشته تکیه نمایند.
 

وی در پایان برای رهبر معظم انقلاب آرزوی طول عمر کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 دی 1392برچسب:مولوی پارسا , وحدت شیعه و سنی, :: 23:17 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 304
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 658
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 56283
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1