بیش از 30 کاروان پیاده از سرخس عازم زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شدند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

بیش از 30 کاروان پیاده از سرخس عازم زیارت امام رضا (ع

 

بخشدار مرکزی سرخس اظهار کرد: بالغ بر4 هزارو پانصد نفر در حدود بیش از 30 کاروان در قالب کاروان های پیاده عازم مشهد مقدس برای پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) در حال نزدیک شدن به مشهد الرضا (علیه السلام) هستند.

 

 

 

 

مصیب عاقبتی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس گفت: طبق گزارش های رسیده از دهیاری ها و شوارهای بخش مرکزی بالغ بر4 هزارو پانصد نفر در حدود بیش از 30 کاروان در قالب کاروان های پیاده عازم مشهد مقدس برای پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) در حال نزدیک شدن به مشهد الرضا (علیه السلام) هستند.


وی افزود:مجموعه مدیریتی این کاروان ها به صورت خودجوش و مردمی اداره شده و هزینه های زیارت توسط خود مردم تامین شده است.


بخشداری مرکزی سرخس بیان کرد: در این کاروان ها از بچه های 5 ساله تا پیر مرد 70 ساله دیده شده است و شاهد حضور گسترده مردان و زنان مشتاق زیارت امام رضا (علیه السلام) بوده ایم.


عاقبتی در تشریح اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیریتی شهرستان خاطر نشان کرد:ایستگاههای صلواتی و پذیرایی بین راهی توسط دهیاری های و مجموعه شوراهای روستاهای بخش مرکزی صورت گرفته است و برای اسکان زائرین با توجه به برودت هوا و سرمای زمستان در روستای شورلق و شهر مزداوند مدارس وراهدارخانه با امکانات پذیرائی به زائرین پیاده امام رضا (علیه السلام) خدمت رسانی نمودند.


وی تصریح کرد:نیروی انتظامی ،پلیس راه ،هلال احمر ،بهداشت و درمان و اورژانس و ادارات خدماتی کاروان های پیاده را در مسیر همراهی کردند.


بخشداری مرکزی سرخس عنوان کرد:نکات ایمنی و اخلاقی و مسائل مربوط به نحوه زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) توسط روحانیون و ستاد شهرستان در طول مسیر به مدیران کاروان ها آموزش داده شد که نتیجه خوب و مثبتی داشت.


وی ادامه داد:سه روز است که کاروان های پیاده عازم هستند که جمعیت قالب آن را روز سه شنبه شاهد بودیم.


عاقبتی افزود:از ساعت 8 صبح روز گذشته ستاد استقبال از زائرین پیاده امام رضا (علیه السلام) در ورودی شهر مشهد به استقبال کاروان های پیاده شهرستان سرخس آمده اند و تعدادی از کاروان ها هم در حال نزدیک شدن به مشهد مقدس هستند.


بخشدارمرکزی سرخس در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای زائرین پیاده امام رضا (علیه السلام) گفت: با توجه به خدمات رسانی شبانه روزی دستگاههای اجرایی ،اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ،همکاری خوب پلیس و نیروهای امدادی تاکنون هیچ مشکل و مورد خاصی گزارش نشده و زائرین در سلامتی کامل به زیارت امام رضا (علیه السلام) در حال تشرف هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 دی 1392برچسب:کاروان , سرخس, :: 3:38 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 556
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 56181
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1