آیت الله مهدوی کنی: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید «توان مدیریت و اداره کشور» راداشته باشند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

آیت الله مهدوی کنی: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید «توان مدیریت و اداره کشور» را داشته باشند

احزاب و شخصیت‌ها - رییس مجلس خبرگان رهبری خطاب به کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای رسیدن به نقطه مشترک، تفاهم کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنید.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در حاشیه مراسم نخستین جشن کتاب دانشگاه امام صادق(ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کسانی که قصد نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارند، باید در خود صلاحیت حضور نیز ببینند، گفت:نامزدهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری باید در جایگاهی باشند که ضمن مقبولیت و محبوبیت، «توان مدیریت و اداره کشور» را داشته باشند.
اسدالله بادامچیان پیش از این در گفت وگو با خبرآنلاین از معرفی تعداد بیشتری نامزد ریاست جمهوری به مردم خبر داد و گفت: نامزد نهایی جبهه پیروان از میان این جمع و براساس نظر سنجی ها ، محبوبیت یا حکمیت روحانیون انتخاب می شود.
اشاره آیت الله مهدوی کنی به سه شاخصه «مقبولیت»، «محبوبیت» و «توان اداره کشور» معیارهایی برای مشخص شدن نامزدهای مورد نظر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین تصریح کرده است که کسانی که خود را در معرض رای گیری و انتخاب قرار می دهند،« باید احتمال رای آوردن را داشته باشند.»
رییس دانشگاه امام صادق (ع) توصیه کرد: آنهایی که صلاحیت و مقبولیت دارند در صحنه حاضر شوند و سایرین نیز به اداره بهتر کشور کمک کنند.
پیش از این نیز آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم به کاندیداهای اصولگرا پیشنهاد کرد یک نفر را بر گزینند و بقیه در کابینه او قرار بگیرند.

رئیس مجلس خبرگان با یادآوری اینکه معنای اتحاد یکی شدن نیست گفت: در اتحاد و وحدت اشتراک مهمتر از یکی شدن است.
به گزارش ایرنا، وی خطاب به مسئولین گفت: در مسایل جمعی و اداره نظام رسیدن به یک نقطه مشترک حایز اهمیت است و این نقطه مشترک بعد از بحث و مذاکره و در مقام فهم حقیقت در بین مسوولان ایجاد می شود. مسوولان نظام برای اداره کشور به تفاهم برسند زیرا اگر تفاهم ایجاد نشود هم خود از بین می روند و هم مردم را متضرر می کنند و در نتیجه موجبات سوء استفاده دشمنان فراهم خواهد شد.
/27212


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 743
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 56368
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1