قالیباف با چه «منش» و کدام «روش» وارد رقابت انتخاباتی می‌شود؟ + فیلم
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

به سوی حماسه و در انتظار پیشرفت و عدالت
معرفت دینی او منطبق با «اسلام ناب» است و به تصلب و جزم اندیشی و تحجر روی خوش نشان نمی دهد و نوگرایی مدیریتی اش نیز بر مدار انقلاب اسلامی است و به تجددمآبی صرف و بی اعتنایی به باورهای دینی و بومی وقعی نمی نهد. از این رو است که او در دهه چهارم انقلاب یکی از مهمترین ظرفیت های معرفتی و عملی برای تحقق «پیشرفت و عدالت» است.
 سرویس سیاسی«فردا»: شورای نگهبان دیروز اسامی افرادی که واجد صلاحیت برای حضور در انتخابات آتی  هستند را روز گذشته اعلام کرد. محمد باقر قالیباف فرمانده  لشگر 5 نصر در سالهای دفاع مقدس و شهردار خوشنام و محبوب تهران در میان این افراد است. برای اینکه بتوان انتخابی در طراز انقلاب اسلامی و معطوف به رفع نیازهای کشور داشت، بدیهی است که باید بدانیم کاندیداها با جه منش و روشی می خواهند سکان امور اجرایی کشور را در دست بگیرند.


 
محمد باقر قالیباف کسی است که در هر پستی که خدمت کرده دو امر مهم را از خود به یادگار گذاشته است؛«خوشنامی» و «کارآمدی»... روحیه جهادی و عزم حسینی برای خدمت، از او چهره ای ساخته است که به تعبیر شهید آوینی در میانه تحجر و تجدد ایستاده است . معرفت دینی او منطبق با «اسلام ناب» است و به تصلب و جزم اندیشی و تحجر روی خوش نشان نمی دهد  و نوگرایی  مدیریتی اش نیز بر مدار انقلاب اسلامی است و به تجددمآبی صرف و بی اعتنایی به باورهای دینی و بومی وقعی نمی نهد. از این رو است که او در دهه چهارم انقلاب یکی از مهمترین ظرفیت های معرفتی و عملی برای تحقق «پیشرفت و عدالت» است.
این شاگرد ممتاز مکتب امام و رهبری امروز وارد میدانی شده است که مردم گزینشگر  آن هستند .  کلیپ های کوتاهی  که از نظرتان می گذرد نشان می دهد که او با چه ویژگی های فکری و مدیریتی پای در این میدان نهاده است. برای دیذن کلیپ ها به سایت فردا رجوع کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 1:54 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 280
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 634
بازدید ماه : 631
بازدید کل : 56259
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1