نماينده مردم ساري: قالیباف ثابت کرده که اهل مقاومت است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

ماينده مردم ساري: قالیباف ثابت کرده که اهل مقاومت است

 عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: مقام معظم رهبري در بيانات اخير خود در روز كارگر فرمودند كه رئيس جمهور در درجه اول بايد ايمان و اعتقاد به خدا داشته باشد.   رئيس جمهوري كه  ايمان نداشته باشد مجموعه اي كه در اختيارش هست را به ناكجاآباد مي برد. دومين مسئله اي كه رهبري مشخص كردند اين بود كه رئيس جمهور به مردم كشورش، همان كساني كه به وي خرقه رياست را پوشانده اند وفاداری و ایمان داشته باشد.

 محمد دامادي در گفتگو با خبرنگار «فردا» پايبند بودن يك رئيس جمهور به قانون اساسي را از مهمترين ويژگي هاي رياست بر قوه مجريه دانست و گفت: پاي بندي به قانون اساسي براي همه واجب است و رئيس جمهوري كه بر اساس خلاف واقعيت و غير منطق صحبت كند،‌ نمي تواند رئيس جمهور خوبي باشد.  

 
وي در ادامه تاكيد كرد:‌ از روزي كه انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيده،‌ فشار دشمنان خارجي نيز مدام بر كشور ما وارد بوده و يك رئيس جمهور با روحيه مقاومت خود نبايد برابر تهديدات و تحريم ها،‌ سر خم كند.  
 
دامادي تفكر رئيس جمهور را هم جزو معيارهاي مقاومت وي دانست و گفت: رئيس جمهور نبايد از ميدان عمل خارج شود. در بحث هسته اي كه با درايت و هوشمندي مقام معظم رهبري و مجموعه دانشمندان كشور كارهاي بزرگي انجام گرفت،‌نشان دهنده روحيه مقاومت بود.  
 
نماينده مردم ساري همچنين به مشكلاتي داخلي كشور و لزوم مقاومت رئيس جمهور يازدهم در برابر اين مشكلات اشاره كرد و افزود: در مسائل داخلي كشور نيز شاهد اين هستيم كه برخي افراد مدام چوب لاي چرخ مي گذارند. اين رئيس جمهور است كه بايد اين مسائل را مديريت كند و هندسه مناسبی را طراحي كند تا به وسيله آن كشور را اداره كند. پس بنابراين مقاومت يك امر کلی و اساسی محسوب مي شود. اول در برابر مشكلات و تحريم هاي خارجي و دوم در رابطه با افرادي كه در داخل كشور مدام مسئله ايجاد مي كنند.  
 
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه افراد با عملكردشان شناخته مي شوند گفت:‌ قاليباف   براي مردم چهره آشنایی است و همه با اخلاق كاري و سياسي ايشان آشنا هستند. بنابراین معتقدم ايشان مي تواند حماسه سیاسی و اقتصادي را براي ما به خوبي ترسيم كند.  
 
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: در بحث مقاومت نيز ايشان از جواني ثابت كرده كه اهل مقاومت است. چه در عرصه جنگ تحميلي و چه در عرصه سازندگي. نهضت بزرگ عمراني كه در مديريت شهري شهر تهران اتفاق افتاد دقيقا در زمان فشارها و تهديدات دشمن انجام شد. اين همان نشان بارز مديريت اجرايي و مقاومت در برابر فشارهاي بيروني است.
 
دامادي در پايان خاطر نشان كرد:‌ البته بیشتر كساني كه در عرصه انتخابات وارد شده اند، روحيه مقاومت را دارا هستند اما از نظر من ايشان هم از لحاظ سياسي و هم از لحاظ اجتماعي و اقتصادي مي تواند با روحيه مقاومت، تقواي سياسي را معنا كند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:روحیه مقاومت, قالیباف, نماینده ساری, :: 3:27 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 479
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 833
بازدید ماه : 830
بازدید کل : 56458
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1