قالیباف در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک تبریز :تداوم انقلاب در گرو پاسخگویی به نیاز ه
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

الیباف در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک تبریز :
تداوم انقلاب در گرو پاسخگویی به نیاز های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی جامعه است / ما مدیران مکلفیم برای حفظ کرامت شهروندان و پیشرفت توام با عدالت ، بستر سازی کنیم
شهردار تهران با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی ، عقیدتی ، فرهنگی و اخلاقی بوده ، گفت : امروز نیز ما باید در همین بستر حرکت کنیم و باید بدانیم تداوم حرکت ما در گرو این است که در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی هم بتوانیم نیاز جامعه را پاسخ دهیم .

به گزارش خبرنگار "تهران سما" از تبریز، دکتر محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک در کلانشهر تبریز ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر با بیان این مطلب ، افزود: باور ما این است که در شهرداری ها که نهاد هایی غیردولتی و عمومی هستند باید تلاش کنیم خدمت خوب ، کارهای عمرانی خوب توام با توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی و مقوله آسیب های اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم و بتوانیم شهرداری را از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق رخ نخواهد داد مگر این که مردم و شهروندان ما با تمام وجود و ازته دل در اداره شهر مشارکت معنی دار داشته باشند.

قالیباف اضافه کرد : مهم ترین نقش ما به عنوان یک مدیر این است که برای این چنین حرکات و پیوندهای زیبایی که امروز شاهد آن بودیم بستر سازی کنیم.

وی با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی ، عقیدتی ، فرهنگی و اخلاقی بوده ، گفت : امروز نیز ما باید در همین بستر حرکت کنیم و بدانیم تداوم حرکت ما در گرو این است که در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی هم بتوانیم نیاز جامعه را پاسخ دهیم و این جز به دست مردم تحقق نمی یابد.

شهردار تهران ادامه داد: ما مدیران مکلفیم برای حفظ کرامت شهروندان و پیشرفت توام با عدالت و یک حرکت پایدار اقتصادی  بستر سازی کنیم و راه را برای سرمایه گذارانی که دل در کشور ، انقلاب و مردم دارند باز کنیم.

وی بار دیگر با تاکید بر این موضوع که باید بسترسازی های لازم را انجام دهیم تا سرماینه گذاران متعهد و عزیز بیایند و بتوانیم چالش های اقتصادی پیش رو را حل و فصل کنیم ، تصریح کرد : مردان این سرزمین در مقابل دشمنانی که به کشور تاختند ایستادگی کردند و بزرگ مردانی چون شهید باکری ها و شهید شفیع زاده ها ایستادند و مردم هرگز در مقابل دشمن سر خم نکردند و نشکستند.

قالیباف تاکید کرد : امروز شایسته و سزاوار نیست که شاهد آن باشیم که این چنین مردانی در مقابل خانواده ، فرزندان و هم محله ای های خود ناخواسته بشکنند و خرد شوند.

بر اساس این گزارش در این مراسم علاوه بر دکتر قالیباف ، آیت ا... مجتهد شبستری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، نوین شهردار تبریز و جمعی از مدیران شهری تبریز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 765
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 56390
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1