رگه های ماسونی در انقلاب(3)
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

ریان انحرافی و ضدیت با روحانیت

جریان انحرافی در کمین روحانیت

جریان انحرافی دولت که در یک سال گذشته چهره خود را نشان داده، اکنون در راستای اهداف از قبل تعیین شده خود که راس آن اهداف مصادره نظام اسلامی به روش نرم است گام در جهت حذف یکی از بلندترین موانع خود یعنی روحانیت برداشته، که در این راستا با مطرح کردن مسائلی چون ناکارآمدی اسلام، جدا جلوه دادن دین از سیاست و همچنین تخریب چهره روحانیت و معنویت تلاش در القای سیاست بی دیانت در بین مردم و جامعه میکنند و فضایی را به جامعه القا میکند که در آن اگر روحانی وارد عرصه سیاست میشود باید لباس روحانیت را کنار بگذارد، در واقع جریان انحرافی سعی میکند شعار انگلیسی "سیاست جدای از دیانت" را دوباره بیان کند اما باید به این جریان گوشزد کرد که ملت مسلمان ایران قبلا به رهبری آیت ا... مدرس (ره) این نقشه قدیمی استعمار را خنثی کرده است.

اکنون در این شرایط حساس که دشمنان سعی در به لباس دوست در آمدن کرده اند و در حال اجرای خدعه های خود میباشند وظیفه روحانیت با بصیرت و آگاه است که در صحنه سیاست حضور داشته باشند، زیرا اسلام دینی جامع است و فلسفه سیاسی در اسلام  از جایگاه مهم و اساسی برخوردار است و نباید حوزه و روحانیت آگاه از مسائل سیاسی نظام کناره گیری کند چرا که تجربیات تارخی هم نشان داده اند که هر گاه روحانیت از عرصه سیاسی کناره گرفته است دشمنان از این رخنه سو استفاده کرده و ضربات جبران ناپذیری بر پیکره دینی جامعه وارد کرده اند.

یکی از ویژگی مهم منافقین فتنه طلب که روزی در لباس سبز و روزی دیگر در لباس جریان انحرافی در جامعه سربر می آورند تخریب دین  و چهره های دینی در میان مردم است در فتنه 88 با به خدمت گرفتن عده ای از روحانی نمایان فاسد سعی در القای اسلام آمریکایی میکنند و در زمان دیگر جریانی انحرافی که در دل نظام اسلامی رخنه کرده سعی میکند اسلام را دینی تاریخ مصرف گذشته جلوه دهد و موج ضدیت با روحانیت را در جامعه گسترش دهد، و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمیکند که از جمله آن میتوان به طرح مكتب ایرانی و تأكید بر ملی گرایی، بی اهمیت نشان دادن بیانات روحانیت آگاه، باز گذاشتن عرصه  برای گسترش و مطرح شدن مکاتب فساد و انحرافی از جمله شیطان پرستی که در حال حاضر نمادهای آنها در اقصا نقاط میهن اسلامی به وفور یافت میشود، ساخته شدن علائم ماسونی در جای جای پایتخت و گسترش تبلیغات انجمن حجتیه ای و بهایت در کشور و... اشاره کرد که همه در جهت تضعیف اسلام و تخریب چهره روحانیت انجام میشود.

جریان انحرافی حتی مستقیما در امور بین دولت و روحانیت نیز دخالت میکند و سعی در پرداخت بهای روحانیت دارند و هرجا که تیغ اسکناس آنها اثر نکند با استفاده از قدرت خود در دولت سعی در حذف مهره هایی که تن به ذلت همکاری با آنها نمیدهند میکنند، ارتباط دولت دهم با روحانیت تا زمان حضور حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا ادامه داشت، اما با دخالتهای افراد وابسته به جریان منحرف دولت حجت‌الاسلام بی ریا از صحنه ارتباط دولت و روحانیت کنار زده شد و این موضوع اخیرا در مصاحبه‌هایی که آقای بی‌ریا داشتند و سعی در بر ملا کردن چهره جریان انحرافی داشتند مشخص شد.

جدایی از روحانیت و رویکرد نا متعارف این مجموعه منحرف در تبیین و تفسیر مباحث دینی مثل تلاش در تخریب مهدویت که یکی از ارکان اساسی امید به آینده در شیعه است با ادعای ارتباط با امام و یا تهیه و انتشار مطالب و فیلمهای دروغین و ساختگی و یا بحث حجاب و ارائه مطالب خلاف واقعیت و حتی دفاع از اعمال خود، این باور را تقویت می‏نماید که آنان با اعتقاد فاسدی که خود تربیت یافته آن هستند میخواهند در برابر روحانیت و حوزه‏ بایستند و با تفکر منحرف خود روحانیت و در واقع اسلام را به چالش بکشانند و با بی اعتماد کردن مردم سناریوی حذف دین از سیاست را که بیش از یک قرن و در واقع از زمان قاجار در پی اجرای آن در ایران هستند را به سرانجام برسانند.

اگرچه اين جريان در کشور ما ریشه دار نیست و به حدي قوي نيست كه روحانيت را بتواند از صحنه سیاسی و اجتماعی کشور منحل کند اما مطمئنا نهایت تلاش خود را انجام میدهد پس نباید به بهانه کوچک بودن به راحتی از کنار این موضوع گذشت و میدان را برای جولان آنها باز گذاشت بلکه باید براي مبارزه نرم با آنها وارد عمل شد و آنها را قبل از این که دیر شود از صحنه به بیرون راند. البته در طول33 سال عمر باعزت انقلاب اسلامي ايران شاهد نقشه های متعددی از سوی دشمنان نظام اسلامی بوده ایم که با هوشیاری رهبری معظم انقلاب و حضور آگاهانه مردم مسلمان و با بصیرت در صحنه همواره دشمنان لعین نظام اسلامی شکست خورده و مغلوب میدان را ترک کرده اند، اما این دلیلی نمیشود که بر خود مغرور شویم بلکه همیشه باید هوشیار بود و از غفلت پرهیز نمود.

+ نوشته شده در  شنبه 1390/07/23ساعت 23:8  توسط سرباز گمنام(فدائی سید علی)  |  13 نظر

رگه های ماسونی از انقلاب تا حال(3)

این سخنان حاشیه‌ها در مورد اظهارات وی را تا جایی بالا برد که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سخنان وی را کاملاً اشتباه دانسته و خواستار پایان‌بخشی به این حواشی که در موارد زیادی با استناد به آن دولت تخریب می‌گشت، شد. اما در عین ناباوری آقای احمدی‌نژاد درسخنانی غیر رسمی از مشایی دفاع کرد و نظر مشایی را نظر دولت دانست و گفت حرفهای مشایی درست بود، من به احترام رهبری چیزی نگفتم.
همچنین سال 88 مشایی بر اهداء جایزه «حکمتانه بوعلی سینا» به سیدحسین نصر دارای سوابقی چون رییس دفتر فرح پهلوی در دهه 50، از مبلغان اسلام آمریكایی و تصوف انحرافی در دانشگاه آمریكایی جرج واشنگتن اصرار می‌كند باید از سطح یك بحث سیاسی به درون این مساله رفت که این تفکر از کجا منشاء میگیرد و آیا این مسئله دلالت بر براندازی نرم با روی آوردن عناصر وابسته و منحرف دارد؟ 
5)تفرقه بیانداز و حكومت كن:اساس کار فرقه مشائیه در دولت نهم و دهم بر ایجاد اختلاف در سطوح مختلف بود اختلاف میان قوای سه گانه بویژه دولت و مجلس به رغم توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری، اختلاف میان اصولگرایان، اختلاف میان علما و روحانیت با دولت، حذف بی مهابای عناصر ناهمخوان، عزل مشکوک وزراء و ... تلاش میکنند تا با اختلاف اندازی بین مردم و رهبری و دولت قدرت را نظام را تجزیه کنند تا قدرت باز دارنده ای را در مقابل اعمال بیشرمانه خود نداشته باشند.

6)ناسیونالیسم و باستان‌گرایی: یکی از اصول فراماسونری طرح مسائل ملی گرایانه و تعلق به خاک و نژاد در مقابل تعلقات خداجویانه و معنویت گرایانه است.مشایی در این رابطه اظهارات عجیب و غریبی دارد که می‌گوید: «من بر مكتب ایرانی اصرار دارم، زیرا این مكتب دریافت ناب از حقیقت، توحید و اسلام است. باید مكتب ایرانی را به دنیا معرفی كنیم . درواقع من باور دارم كه واژه ایرانی ذكر است زیرا كه ذكر واژه ای مرتبط با روح مومن است مومنی كه به جهان باور كرده و به دنبال ارزش‌های متعالی است». البته تلاشهای این گروه برای تغییر نام پول از ریال به پارسی را نیز میتوان در همین راستا در نظر گرفت. 
وی ادامه می‌دهد: «برخی ها از من خرده می‌گیرند كه چرا نمی گویی مكتب اسلام و می‌گویی مكتب ایران؟ از مكتب اسلام دریافت‌های متنوعی وجود دارد اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام، مكتب ایران است و ما باید از این به بعد مكتب ایران را به دنیا معرفی كنیم» و از این راهها همواره سعی بر این دارد که اسلام را در مقابل ایران قرار دهد و عرق ملی مردم را جریحه دار کند و تا حدی پیشرفت که نوری زاده منافق فراری گفت ما ۳۰سال است که داریم ملی گرایی را در ایران فریاد میزنیم اما نتوانستیم و تنها یک نفر غالب شده و آن هم مشایی است، پس خطر دفع نشده هنوز هستند افرادی چون موسوی و کروبی که از الطاف و تعریف و تمجید غرب و منافقین برخوردارند.

7)هویت ضد دینی: ادغام سازمان میراث فرهنگی و حج و زیارت را میتوان تلاشی در در جهت کمرنگ کردن تدریجی ارزشهای دینی در لغای مکتب کوروشی منحرفین دانست همچنین مشایی در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی می‌گوید: «حضرت نوح با 950 سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده است. آمدن پیامبران در طول تاریخ برای تمام شدن دوره‌های قبلی پیامبری بوده است اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد!» که با این سخنان شیوه عمل پیامبران را که در راستای وحی الهی بوده است و در واقع تمام اصول و احکام دینی را به چالش کشید. 

همچنین مشایی در یک بیان بسیار خطرناک از اعتقادات منحرف خود پیرامون اسلام چنین می‌گوید: دوران اسلامگرایی به پایان رسیده است. معنایش این نیست كه اسلامگرایی وجود ندارد یا رو به نضج نیست. نه. اسلام هست، اما دوره‌اش به پایان رسیده. الان دوره اسب‌سواری تمام شده، اما اسب هست، سوارش هم هست. اشتباه برداشت نشه. دین عندالله اسلام، اما روند تحولات به این سمت نیست كه بشر مسلمان بشود تا به حقانیت برسد... این دوره تمام نشده. بلكه روبه پایان است.

البته این فرقه نوظهور در ایران نه اصالت فلسفی و نه پتانسیل اجتماعی دارد، اما این دلیل نمیشود در مواجهه انتقادی با آن فرو گذار کرد و از خطر آن برای اسلام  غفلت نمود زیرا تاریخ نشان داده شکستها و ضربات جبران ناپذیر ما در زمانی بوده است که از خطر در این رابطه هشدار علمایی چون آیت ا...
بالقوه دشمن چشم پوشانیده ایم. خاتمی علم الهدی و مصباح یزدی را گفت: خطری كه من احساس می‌كنم شدیدترین خطری است كه تاكنون اسلام را تهدید كرده است را جدی گرفت.

همچنین برخی تاکید رهبری انقلاب حضرت امام خامنه ای(دامت برکاتة) بر آرامش و وحدت را سکوت و خالی گذاشتن میدان در برابر منحرفین تلقی میکنند باید هوشیار بود که این تفکر بیشتر ناشی از کوته فکری و بعضا اغراض افراد وابسته به منحرفین است.

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 بهمن 1391برچسب:جریان انحرافی ؛ضدیت با روحانیت, :: 18:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 504
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 56129
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1