رگه های ماسونی در انقلاب(2)
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی


رگه های ماسونی از انقلاب تا حال(2)

فراماسونری دارای اصول و مبانی خاصی می‌باشد که با رفتار و گفتار سران جریان انحرافی تطابق زیادی دارد که میتوان به موارد اشاره کرد:

1)ساده انگاری:شعاری که فراماسونرها سر می‌دهند و همواره تلاش می‌کنند از ادیان الهی با حذف بایدها و نباید‌های آن به عنوان دینی آسان یادکنند به ترویج اباحی گری(کمرنگ کردن محرمات و واجبات) بپردازند و سعی در ترویج افکار خود در میان مردم مسلمان و متدین جامعه دارند. مثلا گسترش فرقه ساده انگارانه بهائیت (حقه قدیمی فراماسونر های انگلیسی)، که اکنون تبلیغات آن براحتی در پایتخت انجام میشود.
در بیان شواه و ثبوت منحرف بودن جریان این افراد دولت، می‌توان به اظهارات مشایی در گفتگو با یک نشریه ترکی اشاره کرد که به نقل از وی نوشت:"استفاده از حجاب در ایران آزاد است. زنان ایرانی درترکیه هم می توانند مشروبات الکلی استفاده کنند و بی حجاب هم باشند و هم با مایو بگردند، در ایران به خاطر دستورات دینی استفاده از مشروبات الکلی ممنوع است به همین علت ایرانی ها می توانند در خارج از ایران از این نوشیدنی ها استفاده کنند. البته این یک ترجیح شخصی است. البته ایشان مثل خیلی موارد دیگر تکذیب کردند اما آنچه که تکذیب نشد این بود که گفت: بعضی موسیقی را درک نمیکنند و نمیفهمند و میگویند حرام است.
مشایی همچنین در یک برداشت مغلطه‌آمیز می‌گوید:  ‌هنوز فكر می‌كنند روسری یك ذره تكان بخورد، همه عالم به هم می‌ریزد، در حالی كه این توهمه، دروغه و زیبایی وسیله شیطان نمی‌شود، این منطق خیلی وارونه ‌است.
و در سایه همین تفکر مشایی در دوران ریاست سازمان میراث فرهنگی در جشنی در کشور ترکیه حضور یافت و در آن به رقاصی پرداخت و در توجیه آن گفت: «مجلس رسمی بوده و لهو و لعب هم نداشته. ضمن اینکه رقص نبوده و از دیدگاه بسیاری هنر است و آنها بر خلاف ما آن را حرام نمی‌دانند. »

اما اقدام ناشایست دیگر حمل قرآن با حركات ریتمیك بود. روز ۱۸ آبان ۱۳۸۷ در افتتاحیه همایشی با حضور مشایی تعدادی زن با لباس‌های محلی با دف و حركات ریتمیك روی سن آمدند و قرآن را به قاری تحویل دادند. در نتیجه این افتضاح تقصیر ها بر گردن معاون مشایی انداخته شد و معاون به ناچار استعفا شد.

2)پلورالیسم (تکثر گرایی): پلورالیسم یا تکثر گرایی معرفتی که می‌گوید برای رسیدن به حقیقت به تعداد انسانها شناخت و راه وجود دارد یکی از پایه‌های اصلی اندیشه‌های لیبرالیستی غرب است. اما امروز مشایی این تردید را هم کنار گذاشته و در ترجمان عامیانه آن مباحث می‌گوید به تعداد انسانها خدا وجود دارد.

مشایی در مراسمی در دانشگاه پیام نور اعلام داشت: «کاوش‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد که انسان به خدا اعتماد داشته است اما چرا خدا محور وحدت نشده است؟ من می‌گویم مشکل این است که به تعداد انسان‌ها خدا هست و خدای هر انسانی با توجه به شناخت آن فرد از خدا با خدای فرد دیگر متفاوت است. ملت‌ها در طول تاریخ همواره یک خدا را نپرستیده‌اند چون انسان‌ها خداهای متفاوت دارند.»

 
3)انسان محوری(اومانیسم): یکی دیگر از ویژگی‌های فراماسونری اومانیسم است که در واقع خدا را بر اساس خواسته‌های انسان تعریف می‌کند.

بر اساس تبلیغات «فرقه مشائیه» که عین تفكر اومانیستی برخاسته از غرب سکولار است؛ لیدر جریان انحرافی در سخنرانیهای خود گفت «تعظیم به انسان برابر تعظیم به خداوند است» و وعده «خداشدن انسان» را داد و انسان و خدا را بر خلاف نظر شرع مقدس در یک جایگاه قرار داد. این موضوع به همسان و همذات پنداری انسان با خدا می‌انجامد و مغایر با اندیشه فقر و نیاز انسان ذاتی انسان به خدا است و شاید با زبان بی زبانی تفکر فرعونی خود را فریاد زد.

4)گرایش یهودیت پنهان: مشایی که در ۲۹ تیر ۸۷ مردم اسرائیل را دوست ایرانیان خواند اگرچه پس از واکنشات مردم و رهبری چندباره به تناقض گویی و تکذیب پرداخت، اما دوباره در نشست خبری كه در محل كاخ گلستان برگزار شد، گفت: «ما با مردم آمریكا و اسرائیل دوست هستیم» و ادامه داد: «برای هزارمین بار و قویتر از گذشته، اعلام می‌كنم كه ما با همه مردم دنیا دوستیم، حتی مردم آمریكا و اسرائیل»»

همچنین ادامه داد: « بنده به حرف‌هایم افتخار می‌كنم و آن‌ها را اصلاح نمی‌كنم، بلكه هزار مرتبه دیگر نیز تكرار می‌كنم و «ما در میان توده‌های مردم در دنیا دشمنی نداریم.» وی همچنین در موضوع رژیم صهیونیستی و آمریکا معتقد است: «ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است ما مردم آمریکا را از برترین ملتها میدانیم»

این سخنان حاشیه‌ها در مورد اظهارات وی را تا جایی بالا برد که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سخنان وی را کاملاً اشتباه دانسته و خواستار پایان‌بخشی به این حواشی که در موارد زیادی با استناد به آن دولت تخریب می‌گشت، شد. اما در عین ناباوری آقای احمدی‌نژاد درسخنانی غیر رسمی از مشایی دفاع کرد و نظر مشایی را نظر دولت دانست و گفت حرفهای مشایی درست بود، من به احترام رهبری چیزی نگفتم.

size="5" face="times new roman,times,serif">      ادامه دارد..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 بهمن 1391برچسب:رگه های ماسونی, :: 18:36 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 510
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 864
بازدید ماه : 861
بازدید کل : 56489
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1