ت الله العظمی جوادی آملی :«پیشرفت و عدالت» وجه بارز عملکرد شهرداری است/ از دین و خرد جمعی به خوبی به
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

ت الله العظمی جوادی آملی :«پیشرفت و عدالت» وجه بارز عملکرد شهرداری است/ از دین و خرد جمعی به خوبی بهره گرفته‌اید

 

 

برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و رسیدن به عدالت و پیشرفت باید مدیریت صحیح را در تمام امور شاهد باشیم . همان طور که آلمان بعد از جنگ توانست به پشتوانه کار ملت خود پیشرفت کند . قطعا ما هم می توانیم و تا حالا نیز به جهانیان ثابت کرده ایم که در نظام جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری توسعه و خودکفایی میسر است.

 
سرویس سیاسی«فردا»: حجت الاسلام و المسلمین امرودی مشاور شهردار و قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با آیت الله جوادی آملی استاد حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.  
حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار و پس از استماع گزارش عملکرد شهرداری تهران در حوزه معارف دینی اظهار داشت : در اداره شهرها و کشورها باید به این سه اصل جهان داری و جهان دانی و جهان آرایی توجه کنیم . این سه هم به درد سازمان ملل می خورد که با آن جهان را اداره کنند. هم به درد یک کشور می خورد که با آن کشور را مدیریت کنند و هم به درد شهرداران شهرها می خورد که با آن یک شهر را بسازند ، آباد کنند، و اداره کنند . منتهی ما باید جهانی فکر کنیم و محلی عمل کنیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش کارآمدی دین در اداره جامعه گفتند: امروز اسلام توانسته است در کشور ما موفق باشد والگوی موفقی ارائه کند.  ما در جریان جنگ های صلیبی دین بی علم را دیدیم و خروجی اش تفتیش عقاید و گالیله سوزی بود.
ما علم بی دین را هم دیدیم. نتیجه آن جنگ های جهانی اول و دوم بود. نظام اسلامی آمده و دین را علمی و علم را دینی کرده است.
حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کرد : کشور ما توانست با تلفیق علم ودین در تمام جنگ ها یک سرو گردن بالاتر باشد . امام رضوان الله تعالی علیه با شعار دین وارد صحنه شد . هر چه ما به استکبار جهانی گفتیم ، آن ها گفتند: چشم . گفتیم از کشور ما بروید بیرون، گفتند چشم . گفتیم به انگلیس و آمریکا نفت نمی دهیم ، گفتند : چشم . گفتیم به شوروی گاز نمی دهیم .  گفتند : چشم . این معنی آقایی هست . این معجزه تلفیق دین وعلم است.  
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد : برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و رسیدن به عدالت و پیشرفت باید مدیریت صحیح را در تمام امور شاهد باشیم . همان طور که آلمان بعد از جنگ توانست به پشتوانه کار ملت خود پیشرفت کند . قطعا ما هم می توانیم و تا حالا نیز به جهانیان ثابت کرده ایم که در نظام جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری توسعه و خودکفایی میسر است. 
آیت الله جوادی آملی ادامه داد : کشور ما دارای ذخایر و نعمت های فراوانی است، با وجود با برکت نظام مقدس اسلامی، وجود منابع طبیعی و ذخایر طبیعی نفت و گاز، نیروی انسانی جوان و متخصص باید به جایگاه رفیعی در جهان برسیم. همانطور که کشورهای اروپایی توانسته به پیشرفت، آبادانی و رفاه برسند در صورتی که هرگز از داشته های ما برخوردار نیستند. 
وی  تصریح کرد : عملکرد شهرداری تهران نشان می دهد که این مجموعه از دین، خرد جمعی و هوش برای تحقق پیشرفت و عدالت بهره گرفته است و این بسیار رضایت بخش است . این مسیرو مدیریت همراه با خرد در صورت تداوم باعث پیشرفت هایی خواهد شد. 
بر اساس این گزارش در این جلسه ، حجت الاسلام والمسلمین امرودی مشاور شهردار و قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سخنانی عملکرد شهرداری تهران در حوزه ساخت مساجد ، برگزاری همایش کارآمدی دین در اداره جامعه و توسعه فضاهای فرهنگی ، ساخت مساجد در 200 نقطه از پایتخت ، پروژه ساخت گلدسته مساجد و همچنین طرح نسیم بهشت را تشریح کرد. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 270
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 624
بازدید ماه : 621
بازدید کل : 56249
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1