قالیباف: مردم به رغم مشکلات اقتصادی و ندانم‌کاری‌ها و اختلافات مسوولان همیشه در صحنه هستند
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

قالیباف: مردم به رغم مشکلات اقتصادی و ندانم‌کاری‌ها و اختلافات مسوولان همیشه در صحنه هستند

» سرویس: اجتماعي - جامعه، شهري
a08afe6ee4b67e4add2688c9de5d7b65.jpg

شهردار تهران گفت: دفاع از انقلاب و نظام مختص دوران دفاع مقدس نیست ، بلکه مردم در دوره کنونی هم به رغم مشکلات اقتصادی و ندانم کاری ها و اختلافاتی که میان مسوولان ایجاد می شود ، به برکت انقلاب ، نظام و ولایت همیشه در صحنه هستند.

 

 

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح 218 پروژه شهری مناطق 14 ، 15 و 16 شهر تهران که با حضور آیت الله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوب شرق تهران، صبح امروز در منطقه 15 برگزار شد اظهار کرد: اگر امروز توفیق مسوولیت داریم، افتخارمان این است که خودمان را تربیت شده فرهنگ مسجد و روحانیت می دانیم و از روزی که پا به جامعه گذاشته ایم با فرهنگ روحانیت، مسجد و دین مانوس بوده و هرچه در زندگی داریم مدیون این تربیت است .

 

وی افزود: امروز اولویت ما جنوب شهر است چرا که در دوران دفاع مقدس دیدیم که این مردم یعنی مردم محروم ، بیش از دیگران در اقصی نقاط کشور پای انقلاب و نظام ایستادند.

 

شهردار تهران با خاطرنشان کردن این مطلب که در دوران دفاع مقدس اسلام و نظام نیازمند حضور مردم در جبهه های جنگ بودند و اینان بودند که ایثار گری کردند و جان خود را برای اسلام، انقلاب و عزت مسلمین تقدیم کردند اظهار کرد: دراین راه به ویژه مردم مستضعف و جنوب شهر لحظه ای درنگ نکردند و گاه می دیدم که در برخی خانواده ها 6 مرد حضور داشت که همگی در جبهه های جنگ بودند و یا خانواده هایی که 4 فرزند ذکور داشتند که همگی آن ها در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

 

قالیباف تصریح کرد: دفاع از انقلاب و نظام مختص دوران دفاع مقدس نبوده بلکه این مردم در دوره کنونی هم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها و گاهی هم ندانم کاری های ما مسوولان و اختلاف ها که موجب ناراحتی مردم می شود به برکت انقلاب، نظام و ولایت همیشه در صحنه هستند، همچون 22 بهمن امسال که واقعا افتخار آفریدند.

 

شهردار تهران خطاب به مردم افزود: بدون شک ما وظیفه داریم با همان فرهنگ دفاع مقدس ، با گذشت و ایثار، برای شما که بهترین، نجیب ترین و متدین ترین مردم هستید خدمت کنیم، شما که فرهنگ عاشورا را نمایندگی کردید و پرچم آن را به اهتزاز درآوردید.

 

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم برای شما صادقانه تلاش کنیم و از شما می خواهیم ما را دعا کنید تا خداوند یک لحظه ما را به خودمان وانگذارد و همان راهی را برویم که مطابق با آرمان های امام راحل و شهداست و به شما مردم فهیم و متدین و کم توقع که به حداقل ها راضی هستید خدمت کنیم.

 

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم کلنگ زیر گذر پل جوادیه توسط شهردار تهران زده شد و در این مورد اظهار کرد: تاخیر در کلنگ زدن این مکان به دلیل بحث های مربوط به تملک بود که طی دو تا سه روز گذشته این مشکل با راه آهن تهران برطرف شد و تمام تلاش ما این است که شهروندان بتوانند در سال آینده از آن استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:سرخس, فالیباف , انتخابات, :: 20:4 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 393
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 747
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 56372
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1