سخنان قالیباف در جمع خانواده شهدا: ملتی که در مسیر ولایت و شهدا باشد شکست ناپذیر است/ شهدا مسلمین و
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

سخنان قالیباف در جمع خانواده شهدا: ملتی که در مسیر ولایت و شهدا باشد شکست ناپذیر است/ شهدا مسلمین و اسلام را عزت دادند

ghalibaf-khanevade-shohada
مرد عمل: شهردار تهران تصریح کرد: در عصر غربت مهدویت و در عصر غربت اسلام به برکت خون شهدا و فرزندان شهید شما ، هم مسلمین عزت یافتند و هم اسلام مجددا احیا شد .
محمدباقر قالیباف افزود: یقین داریم تا زمانی که در مسیر امام(ره) و شهدا هستیم و فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور وجود دارد ، هیچکس هرگز نخواهد توانست بر این مملکت و ملت صبور و با گذشت ما چیره شود.
دکتر محمد باقر قالیباف در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای منطقه ۲ تهران که صبح امروز با حضور جمعی از خانواده های شهدا ، حجت السلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، سر لشگر رحیم صفوی مشاور ارشد فرمانده کل قوا ، حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران و مدیر کل ایثارگران استان تهران برگزار شد ، ضمن بیان این که در مقابل خانواده شهدا هیچ حرفی برای گفتن نداریم اظهار کرد : فرزندان ، همسران و بستگان شما این افتخار را در مقطعی از تاریخ آفریدند که در آن زمان در دنیا و کشور نامی از دین و دیانت نبود.وی افزود : در عصر غربت مهدویت و در عصر غربت اسلام به برکت خون شهدا و فرزندان شهید شما ، هم مسلمین عزت یافتند و هم اسلام مجددا احیا شد .شهردار تهران با تاکید بر این که این بزرگترین باقیات و صالحاتی است که برای شما خانواده معظم شهدا باقی مانده است ، این امانتی الهی است که نزد شما باقی مانده ، تصریح کرد : این جان که خدای تبارک و تعالی خریدار آن است به هر کس و به هر قیمتی که بفروشید ارزان فروخته اید و این امانت الهی را باید به صاحبان اصلیش برگردانید .وی افزود: ما توفیق خدمتگزاری به شما داریم و برای تحقق آرمان های امام و شهیدان تلاش می کنیم و ان شاءالله با دعای خیر شما امثال من که درمسئولیت ها هستیم اگر امروز قدرت و امکانی در اختیار داریم به برکت مجاهدت فرزندان شما است.قالیباف افزود : عاجزانه می خواهیم در حق ما دعا کنید تا خداوند ما را یک لحظه به یاد خود نگذارد .

 

وی با اظهار امیدواری از این که روزهای گرم و صمیمی پشت خاکریز را فراموش نکنید، گفت: امیدوارم زرق و برق دنیا آن روزها را که بهترین دوستانمان را از دست دادیم از یادمان نبرد .

شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: دعا کنید ما عاقبت به خیر باشیم و نوکری شما خانواده شهدا را کرده و به مردم عزیز در مسیر آرمان های امام و شهدا و تحت رهبری مقام معظم رهبری خدمت کنیم .

قالیباف اظهار کرد : ما نیز به حول و قوه الهی تلاش می کنیم هر چه در توانمان است و وظیفه داریم انجام وظیفه کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, مرد عمل, خانواده ی شهدا, :: 11:22 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 56145
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1