قالیباف : در کارهای اجرایی استخوان خرد کرده ام
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

قالیباف: در كارهای اجرایی استخوان خرد كرده‌ام

 

 

به گزارش نیمروز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در نشست سراسری ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با بیان اینكه در دوران دفاع مقدس و صحبت با رزمندگان تمام حرف ما این بود كه شكر همه نعمت‌های خداوند را به جای آوریم، گفت: خداوند عمر ما را در مقطعی از زمان قرار داده كه در سایه نظام اسلامی و ولایی هستیم.

وی افزود: متاسفانه قبل از تشكیل نظام جمهوری اسلامی، دین حتی در میان مسلمین هم مهجور بود و ‌اسلام حتی در میانه خود مسلمین هم زنده نبود و اسلام حیات نداشت.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان تصریح كرد: به بركت امام و شهدا امروز نعمت حكومت دینی را داریم كه باید قدر آن را بدانیم و آن را حفظ كنیم‌ چرا‌كه حكومت دینی نتیجه مبارزات تاریخ مسلمین است.

قالیباف تاكید كرد: مهمترین وظیفه امروز ما این است كه آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم‌انقلاب را به درستی ادامه دهیم چرا‌كه آنها مسیری را برای ما مشخص كردند.

وی افزود: امروز باید ببینیم چه رسالتی برعهده داریم و چگونه می‌توانیم از انقلاب اسلامی دفاع كنیم. در زمان دفاع مقدس به نحوی از انقلاب دفاع كردیم و امروز نیز باید تشخیص دهیم كه چگونه می‌توانیم از انقلاب دفاع كنیم.

شهردار تهران با بیان اینكه "ائتلاف برای پیشرفت" شعار ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان است، افزود: پیشرفت مورد نظر ما باید براساس مبانی دینی باشد و معتقدیم این پیشرفت بعد مادی و معنوی دارد.

قالیباف افزود: پیشرفتی كه امروز در كشور مورد توجه است، این است كه چگونه راه، پل و فرودگاه بسازیم و اقتصاد كشور را پیش ببریم، اگرچه در این موارد هم چالش وجود دارد و كارنامه خوبی ندارد‌ اما باور اصلی برای پیشرفت در كشور باید این باشد كه این موارد وسیله است نه هدف؛ هدف اصلی برای پیشرفت در كشور باید رشد و تعالی انسان‌هایی باشد كه در سایه نظام اسلامی زندگی می‌كنند.

وی افزود: هدف اصلی پیشرفت در جامعه اسلامی باید این باشد كه انسان نیت الهی داشته ‌و فردی متعالی باشد. هدف اصلی از پیشرفت این است كه ما در ابعاد مختلف آن را پیش ببریم.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با تاكید بر اینكه فاصله زیادی با برنامه و شعارها داریم و چالش‌های جدی پیش روست، گفت: شكر اصلی نعمت‌های خدا در عصر فعلی این است كه نظام اسلامی را كارآمد كنیم و‌ این نیازمند این است كه چالش‌ها را به درستی بشناسیم.

قالیباف ادامه داد: ما از علما و بزرگان آموخته‌ایم كه ابتدا برای پیشرفت باید تكلیف خودمان را با خود مشخص كنیم‌ لذا ما اعلام كردیم كه ائتلاف سه‌گانه سیاسی نیست بلكه مكتبی و اعتقادی است البته به معنای این نیست كه ما سیاسی نیستیم‌ بلكه ما سیاسی مكار نیستیم و مكر و حیله نمی‌خواهیم.

وی افزود: ما از نظر سیاست اهل بده و بستان كه امروز در كشور مرسوم است، نیستیم، چراكه سیاست ما عین دیانت ماست و ریشه در مجاهدت و گذشت دارد.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان تصریح كرد: بنده معتقدم اگر پایان ائتلاف سه‌گانه موجب اختلاف شود، قطعاً باید در دینداری ما شك كرد، چراكه ما در ائتلاف سه‌گانه جمع شده‌ایم تا امانتی كه شهدا به ما سپرده‌اند را حفظ كنیم و خواسته‌های شهدا را به خواسته‌های فردی ترجیح دهیم و اگر غیر از این شود، قطعاً گناهكاریم.

قالیباف با تأكید بر اینكه وحدت حول محور ولایت موضوعیت دارد و هر جمع‌شدنی خارج از خیمه ولایت قابل قبول نیست، افزود: امروز برای پیشرفت به فكر اندیشه و نظریه‌پردازی هستیم تا مبانی منطبق با انقلاب و الگوی پیشرفت برای جامعه اسلامی حاصل شود.

وی با تاكید بر اینكه امروز نیازمند مدیریت اسلامی و جهادی هستیم و باید این دو بخش را همزمان پیش ببریم، افزود: بنده به عنوان یك خدمتگزار و فردی كه استخوانم در حوزه اجرایی از اول انقلاب خرد شده، می‌گویم كه كشور ما با سرعت غیرقابل تصوری می‌تواند تمامی چالش‌های اقتصادی و فرهنگی را حل و فصل كند.

شهردار تهران با بیان اینكه باید‌ امروز در جامعه محبت را گسترش دهیم و دروغ، پرده‌دری و ریا را دور كنیم، افزود: متاسفانه گاهی اوقات در جامعه منكر به ارزش تبدیل شده است و ارزش به منكر.

قالیباف افزود: امروز می‌شنوم كه برخی می‌گویند قالیباف به جز رئیس‌جمهور شدن به هیچ چیز فكر نمی‌كند، در حالی كه اگر فردی چنین عقیده‌ای در كشور داشته باشد، انقلاب پیش نمی‌رود لذا برای پیشبرد اهداف انقلاب و فرهنگ كشور باید به معنای مادی نیز به نیازهای مردم توجه كنیم.

وی با تاكید بر اینكه نیازهای مادی در حدی است كه تصور فرد از آخرت فراموش نشود و بداند كه دنیا محل گذر است، گفت: اگر نیازهای مادی را برای جامعه فراهم نكنیم، فرهنگ اسلامی ما از بین می‌رود. اگر مشكل معیشتی مردم حل نشود، جهل، چاپلوسی، تبعیض و فساد در كشور حاكم می‌شود.

قالیباف ادامه داد: معتقدیم انتخابات آینده تنها انتخابات برای قوه مجریه نیست و ما تنها یك مدیر اجرایی نمی‌خواهیم بلكه باید یك تیم بر سر كار بیاید.

وی با اشاره به اینكه در صحنه داخلی نیز با شرایط حساس مواجه هستیم، گفت: امروز‌ افرادی به دنبال این هستند كه دین را شخصی كرده و فرهنگ سكولار را بر جامعه حاكم كنند، همچنین جریان متحجری كه دل امام خمینی(ره) را خون كرد، در كمین انقلاب نشسته و لذا تهدیدات جدی‌ پیش روی داریم.

شهردار تهران ادامه داد: به دلیل این تهدیدات دلسوزان انقلاب باید با وحدت، اخوت و برادری زیر خمیه انقلاب كار را جلو ببرند كه برای این امر نیازمند یك برنامه و تیم كاری خوب هستیم البته خردورزی و عقلانیت بر بستر معنویت لازمه كار است.

قالیباف با بیان اینكه در مسیر انقلاب باید از وقت و آبروی خود بگذریم و با درایت، پختگی و برادری رفتار كنیم، اظهار داشت: ما در‌ انتخابات ریاست جمهوری پا را از دایره اخلاق خارج نخواهیم كرد و قبول نداریم كه از نردبان نیرنگ، تضعیف، تهدید، تطمیع، دروغ و ریا به ریاست جمهوری برسیم، چراكه اگر از این راه به پیروزی برسیم، قطعاً سقوط كرده‌ایم اما اگر منطبق بر سنت‌‌های الهی حركت كنیم، قطعاً پیروزی با ماست.

وی همچنین با تاكید بر اینكه باید با واقعیات در جامعه حركت كنیم، ‌هر‌چند ممكن است‌ واقعیت برای ما تلخ باشد، ‌تصریح كرد: باید در ‌انتخابات آینده تلاش كنیم كه ائتلاف سه‌گانه در درون جامعه هم‌افزایی پیدا كند؛ حتماً سلایق بنده با آقای ولایتی و آقای حداد در برخی موضوعات كاری و اجرایی تفاوت دارد، اما باید همه تلاش كنیم كه در یك جهت به فعالیت بپردازیم و كسانی‌كه قرار است در یك دولت با هم كار كنند, مهم این است كه مبانی و رویكرد و جهت‌شان یكی باشد.

قالیباف ادامه داد: اگر بنده در استان‌ها ظرفیتی دارم و ائتلاف سه‌گانه به این نتیجه رسید كه قالیباف منتخب نیست، ذره‌ای در حرف و كلامم درباره ائتلاف سه‌گانه‌ تردید ایجاد شود، قطعاً خیانت كرده‌ام.

وی ادامه داد: بنده در زمان مجالس پنجم و ششم همواره فكر می‌كردم كه اگر مجلس و دولت از یك گرایش باشند، كار بهتر می‌شود، در حالی كه امروز فكر می‌كنم هر گرایشی دیندارتر باشد، می‌تواند موفق باشد.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان اظهار داشت: باید تلاش كنیم با طراحی مكانیزمی با دیگر دوستان اصولگرا مذاكره كنیم‌. ما هیچگاه نگفته‌ایم تنها ائتلاف سه‌گانه اخلاص دارد و بقیه نفسانی عمل می‌كنند.

قالیباف با بیان اینكه متاسفانه در سال‌های اخیر تخریب كردن تبدیل به یك منكر بزرگ در جامعه شده و برخی حتی از آن به عنوان شجاعت یاد می‌كنند، گفت: اصلاح این كار نیازمند اقدامات قانونی و فرهنگی است البته گاهی این سخنان تخریب‌آمیز از سوی مسئولین‌ گفته می‌شود كه تأسف‌آور است.

وی در خصوص تعریفش از واژه پیشرفت و اینكه آیا پیشرفت اسلامی در شهرداری تهران اجرا شده است؟ گفت: ما به دنبال این بودیم كه پیشرفت مادی و معنوی به توازن در شهر تهران اتفاق بیفتد.

شهردار تهران ادامه داد: ارزیابی یك مدیر در جمهوری اسلامی این نیست كه چقدر رشد اقتصادی را ارتقاء داده بلكه ارزیابی یك مدیر در جمهوری اسلامی باید این باشد كه چه میزان مردم در آن جامعه عبادت خدا را می‌كنند.

وی با تاكید بر اینكه تلاش كردیم شهرداری تهران را به یك نهاد اجتماعی تبدیل كنیم، گفت: ما در حوزه مساجد، قرآن نهج‌البلاغه و امور فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده‌ایم البته شهرداری فقط یك زیرمجموعه است و كل سیستم باید در یك راستا حركت كند.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با بیان اینكه ما حتما شرمنده دین، شهدا و انقلاب هستیم، گفت: البته خدا را شاهد می‌گیریم كه نسبت به توانمان كم نگذاشتیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات, :: 17:31 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 506
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 860
بازدید ماه : 857
بازدید کل : 56485
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1