احمدی‌نژاد همه را دشمن می‌داند/دولت دنبال انتخابات است نه اقتصاد
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی



احمدی‌نژاد همه را دشمن می‌داند/دولت دنبال انتخابات است نه اقتصاد
محمدرضا خباز یک فعال اصلاح طلب است. اما اصلاح طلبی اش جنسی اصولگرایانه دارد و این امر او را از برخی هم طیف هایش منفک می کند. این نماینده سابق مجلس   با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اقتصاد کشور اعتقاد دارد که دولت مملکت را رها کرده و فقط به جلب آرای مردم و ادامه دولت آینده بر محور فعلی می اندیشد. هدف آنها این است و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله ای استفاده می کنند. 
محمد رضا خباز، با بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار «فردا» پیش بینی خود از وضعیت اقتصادی کشور در سال آینده را این چنین مطرح کرد: من چون این دولت را مسبب اصلی افزایش قیمت ها می دانم، تا وقتی دولت دهم بر سر کار باشد چه در بعد داخلی و چه در بعد بین المللی، وضع بهتر باز این نخواهد شد. امیدواریم که دولت یازدهم دولتی کارشناس و متین باشد تا انشالله بتوانند با تدبیر و عقلانیت و خرد جمعی کمک کنند فشارها از روی دوش مردم برداشته شود.
وی همچنین افزود: تا مرداد ماه سال آینده که این دولت هست، من وضع را بهتر نمی بینم. البته ممکن است به صورت مقطعی قدمی برداشته شود و خودی نشان دهند، اما مطمئنا آن هم برای نیت های سیاسی خواهد بود. به عنوان مثال همین امروز برای بنده پیامکی آمد که در آن نوشته بود "قیمت مرغ سقوط کرد". یعنی بعد از کلی تلاش توانسته اند قیمت مرغ را به 5900 تومان برسانند. یعنی کارهای مصنوعی و غیر طبیعی وقتی انجام می شود، مردم هم فکر می کنند این حالت بهتر از گذشته است و از رقم 6 یا 7 هزار تومان کمتر شده است. این درحالی است که قیمت واقعی مرغ باید 2400 تومان باشد.
این فعال اصلاح طلب بی تدبیری های انجام گرفته و عدم توجه به سخنان ناصحانه افراد دلسوز و لجاجت دولت را مسبب اصلی وضعیت کنونی کشور دانست و خاطر نشان کرد: دولتی ها هم تصمیمی برای بهبود شرایط ندارند و اگر هم کاری انجام شود، مقطعی و برای جلب نظر رای دهندگان خواهد بود. تا زمانی هم که این دولت بر سر کار باشد، هم قیمت ارز و طلا افزایش خواهد داشت و هم تورم بیش تر می شود.
خباز اظهار امیدواری کرد که با همکاری دولت آینده و مجلس، اقتصاد کشور بعد از دولت احمدی نژاد بهبود یابد. وی در این باره عنوان کرد: ما در گذشته نمونه هایی داشتیم که با همکاری دولت و مجلس، وضع اقتصاد بهبود یافته است. وقتی آقای خاتمی رئیس دولت شد، تورم 23 یا 24 درصد بود. مجلس پنجم در آن زمان اگرچه از یک سو اصولگرا بود و در مقابل دولت آقای خاتمی بود و از سوی دیگر رئیس مجلس هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود و رای نیاورد، اما به دلیل همان عقل و درایت رئیس مجلس پنجم، انتخابات فراموش شد و کاملا دست رئیس دولت به گرمی گرفته شد و حاصلش این بود که در نهایت تورم به حدود 11 درصد رسید.  
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی اظهارات خود خاطر نشان کرد: دولت آقای احمدی نژاد دقیقا برعکس آن زمان عمل می کند. آقای احمدی نژاد همه کاندیداهای انتخاباتی را دشمن خودش فرض می کند. هر جا اسمی از کاندیداهای سال 84 گرفته تا کاندیداهای سال 88 برده می شود، آقای احمدی نژاد حساس می شود. در صورتی که انتخابات تمام شده و نباید آنها را دشمن فرضی دانست. الان دولت بر محور تعقل، برنامه ریزی و سیاست های چشم انداز حرکت نمی کند. کارها کاملا سلیقه ای و خود محور انجام می شود و نتیجه آن وضعیتی است که می بینید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف,احمدی نژاد,خباز, :: 3:11 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 511
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 862
بازدید کل : 56490
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1