"قالیباف خود را متعهد به ائتلاف می‌داند"
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

ایشان به شدت از ائتلاف انجام گرفته دفاع کردند. شکل‌گیری رویکرد ائتلاف را بر اساس ارتقا و تعالی اصول و هنجارهای انقلاب اسلامی دانستند و هم خود و هم سایر بزرگواران عضو ائتلاف را متعهد به این ائتلاف دانست. بارها بر این نکته تاکید شد که حتی اگر در انتخابات موفق نشویم، باز هم پیروزی بزرگی به دست آورده‌ایم و آن این است که در ادبیات سیاسی فعلی، اخلاق اسلامی و تبلور شعارهای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌ایم.
به گزارش مشرق، چند روزی است که برخی رسانه‌ها، درباره جلسه محمدباقر قالیباف با جمعی از نمایندگان مجلس مطالبی را درج کردند. در میان این اخبار، شایعاتی پیرامون برهم زدن ائتلاف 2+1 توسط قالیباف و اعلام کاندیداتوری او مطرح شده است و برخی سایت‌های اینترنتی مانور ويژه‌ای بر این مواضع انجام می‌دهند، حال آنکه اساس این مطالب کذب بوده و هیچ گونه سخنی از بر هم زدن ائتلاف 2+1 از سوی شهردار تهران صورت نگرفته است. بلکه در مقابل، تاکید ويژه‌ای بر ایمانی بودن ائتلاف صورت گرفته و ماهیت اعتقادی و کارکردی آن تبیین شده است. مهندس حسین محمد زاده ـ نماینده مردم درگز ـ از جمله نمایندگانی بود که در جلسه فوق شرکت کرده است. او در گفتگو با «فردا» به تشریح محورهای اصلی این جلسه پرداخت.

حسین محمدزاده که از نمایندگان حاضر در جلسه با شهردار تهران بود، با رد دروغ‌پردازی‌های برخی رسانه‌ها درباره سخنان محمدباقر قالیباف عنوان کرد: «من از چنین تعابیری که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، تعجب می‌کنم. ایشان به شدت از ائتلاف انجام گرفته دفاع کردند. شکل‌گیری رویکرد ائتلاف را بر اساس ارتقا و تعالی اصول و هنجارهای انقلاب اسلامی دانستند و هم خود و هم سایر بزرگواران عضو ائتلاف را متعهد به این ائتلاف می‌دانستند.»

نماینده مردم درگز در ادامه افزود: «مطلبی که بسیار اهمیت دارد، تاکید ويژه ایشان بر بروز و ظهور مدیریت صحیح و اسلامی مبتنی بر اصول و هنجارهای توصیه شده از سوی شارع مقدس است. همچنین رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی‌هایی که در ادبیات سیاسی ما شکل گرفته و ما در این اواخر شاهد دامن زدن به آنها هستیم. ایشان تاکید بسیار زیادی بر روی این نگاه داشتند.»

محمدزاده با تاکید بر ادبیات و رویکرد اخلاقی مطرح شده تصریح کرد: «من فکر می‌کنم این بسیار جالب است که با توجه به اینکه بسیاری از موضوعات مطرح شده در افواه عمومی و ادبیات رایج در حوزه‌های سیاسی خلاف این است اما احیای منظر اخلاقی بسیار مورد توجه ایشان بوده است. در صحبت‌های مختصری که شاید حداکثر 15 دقیقه طول کشیده باشد، بارها بر این نکته تاکید شد که حتی اگر در انتخابات موفق نشویم، باز هم پیروزی بزرگی به دست آورده‌ایم و آن این است که در ادبیات سیاسی فعلی، اخلاق اسلامی و تبلور شعارهای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌ایم.» 
 
 

 

 

 

برچسب ها: مشرق ، قالیباف ، مشرق

 

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:سرخس , قلیباف, ائتلاف, :: 23:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 208
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 562
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 56187
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1