نبی رودکی: دولتی‌ها در ائتلاف به دنبال تخریب قالیباف هستند/ تا آخر پای ائتلاف می‌مانیم
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 


نبی رودکی: دولتی‌ها در ائتلاف به دنبال تخریب قالیباف هستند/ تا آخر پای ائتلاف می‌مانیم


مشاور ارشد قالیباف اعتقاد دارد که هجمه سایت‌های منتسب به دولت علیه شهردار تهران به علت نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری است.

 

 محمد نبی رودکی مشاور شهردار تهران در گفت وگو با نامه حملات سایت‌های منتسب به دولت را با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حفظ وحدت، برنامه ریزی شده دانست و گفت : ما فکر می‌کردیم که اخلاق سیاسی را سایت های منتسب به دولت و رسانه هایی که منتسب به دولت هستند بعد از سخنان رهبرمعظم انقلاب را رعایت کنند.

وی ادامه داد: اما ظاهرا آن ها بحث هایی را مطرح می کنند که خلاف شرع است و این دوستان نصیحت رهبری را هم توجه نکردند.  چنان چه این بحث ها ادامه دار باشد آن وقت باید جستجو کرد که ریشه‌های این‌ بی اخلاقی‌ها از کجا بوده است؟ آیا این ریشه ها از داخل است یا عملا از خارج هم اداره می‌شود؟

 رودکی با توجه به حساب رسی‌های صورت گرفته از شهرداری گفت: روزنامه ایران که  منتسب به دولت است بودجه 7 ساله شهرداری را زیر سوال برده که این یک تهمت و دروغ گویی بزرگ است. این بودجه را سالایانه شوراری شهر و دستگاه های محاسباتی و حتی سازمان بازرسی کل کشور نظارت می کنند و حسابرسی شهرداری را مطلوب عنوان کردند. حال چگونه با این تهمت بزرگ را به شورای شهر و شهرداری تهران فعالیت‌های آن  را زیر سوال می برند؟

 وی علت این حملات را نزدیک بودن انتخابات دانست و تصریح کرد: دلیل حملات به شهردار تهران روشن است. انتخابات سال 92 در پیش است و یکی از نامزدهای مطرح در ائتلاف آقای قالیباف است و با توجه به سوابق سیاسی و مدیریتی بالای گذشته ایشان، هجمه دولتی ها در ائتلاف سه نفره به ایشان است.

 مشاور شهردار تهران گفت: اخیر ستاد ائتلاف شکل گرفته است و ائتلاف در حال برگزاری جلسات منظم هستند و دکتر قالیباف نیز اعلام کرده اند که ما به این ائتلاف پایبند هستیم  و تا آخرین لحظه و بدون توجه به اینکه کسی به عنوان نامزد نهایی معرفی شود به این ائتلاف پایبند خواهد بود.
 

 

 

 

   

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, ائتلاف, رودکی, انتخابات92, :: 2:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 312
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 666
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 56291
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1