سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم:
آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.
شفاف: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، یکی از ابعاد مهم حادثه 19 دی سال 1356 را اقدام و عمل، با تکیه بر ایمان راسخ و همراه با بصیرت، و در سخت ترین شرایط، دانستند و تأکید کردند: مهمترین درس حادثه 19 دی قم، این است که برای عبور از مشکلات باید با ایمان راسخ و بصیرت نسبت به دشمن و فراموش نکردن دشمنی او، بر توانایی ها و ابتکارهای داخلی ملت و استعدادهای جوان تکیه کرد و چشم به خارج ندوخت.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که همزمان با سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم قم در 19 دیماه سال 1356 برگزار شد، با اشاره به یکی از آیات سوره روم قرآن کریم که خداوند نصرت و یاری مؤمنین را، حقی بر عهده خود می داند، گفتند: وعده حتمی خداوند متعال در این آیه، مربوط به شرایطی است که مؤمنین هیچ روزنه امیدی در مقابل جبهه عظیم دشمنان نداشتند و آن روزی هم که مردم و جوانان و طلاب قم برای دفاع از امام (ره) و پرچم برافراشته مبارزه بر ضد طاغوت، به خیابانها آمدند و خون آنها بر زمین جاری شد، هیچکس تصور نمی کرد که این حادثه، چنین تأثیر و برکتی خواهد داشت. ایشان تأکید کردند: اگر ایمان راسخ، با بصیرت، اقدام و عمل، و استقامت و ایستادگی همراه شود، نصرت الهی قطعی خواهد بود.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:رهبر انقلاب ، آیت الله خامنه ای ، دشمن, :: 15:49 :: نويسنده : ذوالفقاری
شهردار تهران در سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهرهای کشور؛
بجای انتقال پایتخت باید نظام اداری و اجرایی را اصلاح کرد/ مهم ترین سرمایه اجتماعی برای شهرداری تهران حفظ اعتماد مردم است/ راه ارتقای کیفیت زندگی مردم تغییر پایتخت نیست/ تمرکز قدرت باعث عدم توسعه یافتگی شده است نه پایتختی تهران....
شفاف: شهردار تهران در مراسم آغاز به کار سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهرهای کشور گفت: در جلسه وزیر کشور با شهرداران مراکز استان ها و کلانشهرها نیز درباره بحث جا به جایی پایتخت نیز تاکید کردم که همین نگاه خشک مبنی بر عدد و رقمی است که ما را به اینجا می رساند تا بحث مربوط به جا به جایی پایتخت مطرح شود. اگر با نگاه دیگری به این موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که نیازی به جا به جایی نداریم.
 
دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران طی سخنانی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهر های کشور، ابراز داشت: از اینکه امروز توفیق حضور در جمع شما مدیران و کارشناسان که در بخش مهمی از شهرداری های کلانشهر ها و در حوزه برنامه ریزی و هدایت چگونگی خدمت به مردم تلاش می کنید، خوشحالم.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:شهردار تهران ، قالیباف ، انتقال پایتخت, :: 15:42 :: نويسنده : ذوالفقاری
دبیر کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 گفت: رئیس جمهور در جلسه نمایندگان با وی قول داد تا تکلیف هدفمندی یارانه‌ها را در قالب یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای در بودجه سال 93 روشن کند.
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون تلفین با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه که علاوه بر کمیسیون تلفین اعضای کمیسیون اقتصادی و نیز رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نواب رئیس اول و دوم مجلس به آن دعوت شده بودند موضوعات مختلفی از جمله بحث هدفمندی یارانه‌ها و سایر مسائل و مشکلات امروز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به دستاورد این نشست، افزود: رئیس‌جمهور در این نشست قول داد تا در بودجه سال 93 هدفمندی یارانه‌ها را در یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای اعمال و تکلیف آن را روشن کند.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:هدفمندی یارنه ها, :: 15:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

وبلاگ شهدای مرصاد نوشت.

سرویس وبلاگستان نسیم سرخس/نویسنده وبلاگ شهدای مرصاد نوشت.

 

خبرنگار خارجی پرسید : اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و 10 بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید ؟؟
جواب داد:مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد مهم اینست که موقع برگشت این هواپیما ،اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.

یک شنبه 15 دی 1392برچسب:اسرائیلی وجود نخواهد داشت, :: 14:13 :: نويسنده : ذوالفقاری

تصاویر» دلخراش از تصادف مرگبار خودروی زانتیا با تریلی در سرخس

  • کد خبر : 8665-890
 

عصر امروز جاده سرخس به مشهد شاهد یک تصادف دلخراش بود.

 

 بقیه در دامه مطلب



ادامه مطلب ...
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه صادرات غیرنفتی باید ۸۰ درصد صادرات کشور شود، گفت: محدودیت موانع غیرتعرفه‌ای در تجارت خارجی را که دنیا به آن رسیده است نباید در کشور با تعیین اولویت‌های مختلف ایجاد کنیم.
روابط عمومی وزارت صنعت، محمدرضا نعمت زاده در نخستین کنگره ملی حماسه اقتصادی و نقش متخصصین در دولت جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آمار منفی رشد اقتصادی و صنعتی طی سالهای اخیر  افزود: فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه و نیز مراکز تحقیق و توسعه باید کمک کنند تا از این سرازیری در بیاییم و اعداد و ارقام مثبت شود تا به اعداد شاخصهای چشم انداز بیست ساله نزدیک شویم.
 
وی اضافه کرد: به‌ جز در حوزه توسعه علم نتوانسته‌ایم به آمار مناسبی در سایر بخش ها دست پیدا کنیم.
 
 نعمت‌زاده افزود: بر همین اساس اکثر شاخص‌های کشور رو به افول است که این روند نزولی طی دو سال اخیر تشدید شده است.
 
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه کشور در توسعه کسب و کار اقتصادی از میان 178 کشور دنیا در سال گذشته رتبه 145 و امسال رتبه 152 را کسب کرده است، افزود: در حوزه صنعت نیز برای اولین بار رشد منفی 12.7 درصدی را تجربه کرده‌ایم که این رقم در شش‌ماهه نخست امسال ادامه پیدا کرده است.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 دی 1392برچسب:نعمت زاده, بانک مرکزی, :: 14:0 :: نويسنده : ذوالفقاری

آلو (Plum) :

آلو شامل چندین گونه وحشی و کشاورزی و هسته دار است.

آلو (قطره طلا)

نوعی آلو است با هسته درشت و مزه ترش و شیرین golden or vellowgage plum

بر اساس شواهد تاریخی درختان آلو و گوجه که امروزه در اروپا و آمریکا کشت می شوند از گونه وحشی نواحی آسیای صغیر و اروپای شرقی بدست آمده است میوه های این درختان از ازمنه دور مورد استفاده بشر قرار می گرفته و امروز نیز مورد توجه خاص عموم می باشد.

بقیه در ادامه مطلب دوستان اگر در بارهی کاشت و داشت پسته اطلاعاتی خواستید به وبسایت دبیر دین و زندگی به آدرس http://www.zolfaghari.loxblog.com  سر بزنید اطلاعات بسیار مفیدی وجو دارد



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:آلو, :: 10:24 :: نويسنده : ذوالفقاری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 55591
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1