سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

 

امام جمعه اهل سنت سرخس اظهار کرد:در شرایطی که استکبار جهانی و صهیونیسم در پوشش شعارهای فریبنده دموکراسی بزرگترین جنایت ها و خونریزها را در بین امت اسلامی به راه انداخته می طلبد مسلمانان بر وحدت بین شیعه و سنی بیش از گذشته تکیه نمایند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:مولوی پارسا , وحدت شیعه و سنی, :: 23:17 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس؛حميد احمدي در گردهمايي مديران و كارشناسان ستادي آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سرخس گفت: همه مديران بايد با جديت تمام در راه پيشبرد اهداف آموزشي و پرورشي گام برداشته و باعث اعتلاي مجموعه آموزش و پرورش شوند.

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : ذوالفقاری

انتخاب و انتصاب جناب آقای حمید احمدی که از خانواده های معظم شهدا و همچنین اصیل شهرستان سرخس هستند موجبات خوشحالی بسیاری از فرهنگیان را بعمل آورده  بنده هم بدین وسیله انتخاب ایشان را به همشهریان عزیزم تبریک عرض می کنم امید وارم با مدیریت ایشان آموزش و پرورش شهرستان بیش از پیش  رونق یابد

سه شنبه 24 دی 1392برچسب:حمید احمدی , آموزش و پرورش, سرخس, :: 22:56 :: نويسنده : ذوالفقاری

به بهانه ی( شعار انتخاباتی دکتر قالیباف ، جهاد ادامه دارد؟؟؟؟؟؟؟!!!)

1- بازخوانی نامه ی ارسالی زهرا،دانش آموز کلاس سوم دبستان شقایق به جبهه های نبرد در سال 1364 

 

خانم معلم موضوع انشاء داد (نامه ای به رزمنده ها ) وگفت : هرکسی نامه ی خوبی بنویسه ،از طریق مدرسه میفرستند جبهه برای شماها ،تازه گفته بهش جایزه هم میدیم...شاید خانم معلم از انشاء من خوشش نیاد،خب عیبی نداره ،خودم میفرستم جبهه، راستی به کدوم آدرس؟! اصلا میندازمش توی صندوق پست، حتما پستچی آدرس شماهارو بلده،مگه میشه کسی ،اونم پستچی آدرس شما رو بلد نباشه وشما رو نشناسه

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 21 دی 1392برچسب:جهاد ادامه دارد, :: 19:33 :: نويسنده : ذوالفقاری
وزیر ارتباطات در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی داخلی وعده داد: تا پایان امسال سرعت اینترنت افزایش پیدا کند.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال حاضر مشکل احزاب و تشکل‌های سیاسی، احیاء خانه احزاب نیست بلکه باید بر نوع فعالیت احزاب، اهمیت به تحزب در کشور و تولید اندیشه سیاسی باید تاکید کرد.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نماينده کمیسیون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار شفاف ادامه داد: اعتقاد دارم كه در سال هاي پاياني دولت احمدي ن‍ژاد نقد درون گفتماني كارايي خود را از دست داد و از ضعف هاي جرياني غافل شديم و ارجحيت فكري اصولگرايي پايگاه خود را در بين مردم است و نفوذ آن هر روز كمتر مي شد. عمده ترين دلايل چنين امري در سال هاي آخر دولت دهم اتفاق افتاد.
 
پيروزي رقيب در انتخابات ناشي از تفرق اصولگرايان بود    بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
شنبه 21 دی 1392برچسب:اصول گرایان, وحدت,, :: 13:55 :: نويسنده : ذوالفقاری
عراقچی:
سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه اختلافات فنی وسیاسی میان ایران و 1+5 با ارایه راهکار حل شد، گفت: تصمیم گیری نهایی درباره راه حل مسایل باقی مانده در خصوص نحوه اجرایی شدن توافق ژنو در پاییتخت ها اتخاذ و نتیجه تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.
شفاف: معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه پس از چهاردور مذاکرات خود با «هلگا اشمید» معاون کاترین اشتون (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) شامگاه جمعه افزود: طی دو روز مذاکرات فشرده با اشمید در ژنو، راه حل مسایل باقی مانده درخصوص نحوه اجرایی شدن توافق ژنو در سطح مدیران ارشد سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت. 

عراقچی تصریح کرد: نتیجه این بررسی ها به پاییتخت ها منتقل شده و متعاقبا تصمیم گیری نهایی در پاییتخت ها اتخاذ و نتیجه تا دو روز آینده اعلام و گام نخست اجرای توافقنامه ژنو برداشته خواهد شد. 

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهم دی
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در گزارشی با عنوان لحظه شناسی 9 دی، گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرده است.
شفاف: در این گزارش آمده است: ایام دی ماه، یادآوری سالروز حماسه‌ی نهم دی ماه 1388 است.

به گفته ی رهبر انقلاب: «کار نهم دی ماهِ امسال(1388) هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود؛ آن کاری را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد.»

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهم دی بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:9دی, فتنه, :: 15:57 :: نويسنده : ذوالفقاری
 
شهردار تهران امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی ،با تعدادی از نمایندگان مجلس دیدار و گفت و گو داشت.
 ظهر امروز محمدباقر قالیباف به مجلس شورای اسلامی آمد و ضمن شرکت در مراسم نماز با نمایندگان به گفت و گو پرداخت.

شهردارتهران با علی لاریجانی،رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدارکرد. همچنین پس از انجام فریضه نماز در دیداری دوستانه با تعدادی از نمایندگان مجلس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شهرنوشت، دیدار نمایندگان با قالیباف در دفتر مظفر، معاون نظارت بر قوانین مجلس انجام شد و دکترخجسته نماینده همدان، نبویان نماینده تهران،آرامی نماینده بندرعباس، سعیدی نماینده تبریز، فتحی پور نماینده کلیبر و قاضی پور نماینده ارومیه از جمله نمایندگانی بودند که با شهردار تهران گفتگوکردند.
 
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:قالیباف ، بهارستان ، لاریجانی ، مجلس, :: 15:53 :: نويسنده : ذوالفقاری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 55618
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1