سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

مجوز گازرسانی به 50 روستای سرخس،فریمان، احمد آباد و رضویه گرفته شده است

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مجوز دولت دهم 15 روستای سرخس، 15 روستای فریمان، 10 روستای احمد آّباد و 10 روستای رضویه باید گاز رسانی شوند.

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:سجادی, گازرسانی, :: 16:51 :: نويسنده : ذوالفقاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس ؛از مشهد راهی نه چندان دراز اما پر پیچ و خم را می پیمایید. از چند روستا و آبادی و بالاخره از جنگل های کوهپایه ای مزداوند که می گذرید راهی که انگار انبوهی از گذشته ها را با خود دارد. انگار هنوز صدای کاروانیان و زنگ زنگوله های اشتران را در میان جاده ای در هزار توی تاریخ این سرزمین می شنوید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:منطقه ویژه اقتصادی سرخس, :: 19:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

مشاهده شی نورانی در آسمان سرخس+تصاویر

  • کد خبر : 8214-884
 

 شي نوراني که در شب های گذشته در آسمان شهرستان سرخس مشاهده شده بود بار دیگر رویت شد.

 

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:سرخس, شیئ نورانی, :: 19:16 :: نويسنده : ذوالفقاری
در این رابطه باید گفت تشکیل «شورای مشورتی اصولگرایان» می تواند موثرترین و بهترین راهکار برای وحدت آفرینی در میان گرایش های این جریان سیاسی باشد.
 
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:وحدت , اصول گرایان, :: 18:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

اعضای کنگره که تا پیش از توافق برای شروع اجرایی شدن توافقنامه تلاش می کردند که طرح ایران عاری از سلاح هسته ای را به تصویب برسانند پس از توافق ایران و 5+1 تلاش کرده که تا حدی از موضع خود کناره گیری کرده و بپذیرند که افزایش تحریم ها در حال حاضر تاثیری برروند مذاکرات وارتقای موضع آمریکانداشته است.

 . 

چراکنگره آمریکا با ایران کنارآمد؟ بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب: ایران ، 5+1 ، کنگره, :: 18:51 :: نويسنده : ذوالفقاری
یادداشت جک استراو در روزنامه ایندیپندنت
وزیر خارجه پیشین انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود در یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت از آمریکا خواست تا از فرصتی که برای مذاکره با ایران دارد برای توافق نهایی استفاده کند.
 جک استراو، وزیر خارجه پیشین انگلیس و رئیس کمیته مشترک دوستی ایران و انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود، در یادداشتی که روز گذشته (جمعه) در روزنامه ایندیپندنت منتشر شد، از آمریکا خواست تا از فرصتی که برای مذاکره با ایران دارد برای توافق نهایی استفاده کند.
 
 بقیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:جک استراو, تحریم, تهران, :: 18:36 :: نويسنده : ذوالفقاری
مديريت جهادي به مدیریتی اطلاق می شود که از يكسو با علم و دانش روز بشري سر و کار دارد و از سوي ديگر با مفهوم جهاد در، بار معنايي انقلابي و ارزشي آن، ارتباطي تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت مي‌تواند به عنوان منطقي‌ترين و كارآمد‌ترين الگوي مديريتي براي تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامي مورد توجه و تاكيد قرار گيرد.

 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:مدیریت جهادی, :: 1:11 :: نويسنده : ذوالفقاری
محمد باقر قالیباف شهردار تهران در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از عنایت معظم له نسبت به مدیران و خدمتگزاران مدیریت شهری قدردانی و بر پیگیری منویات ایشان تاکید کرد.
 شفاف: متن کامل نامه شهردار تهران به رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم

     با احترام، خداوند سبحان را شاکرم كه توفيق خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به اين سرباز كوچك اسلام و سایر همكارانم در مجموعه مديريت شهري عنایت فرمود. امعان نظر جنابعالی به ویژه در مقطع کنونی که در شروع دوره جدید خدمت و آستانه تصویب برنامه پنج ساله دوم شهرداری هستیم به طور قطع فصل الخطاب جهتگیریها، سیاستگزاریها و اقدامات پیش رو خواهد بود که از این بابت نیز جای بسی تقدیر و امتنان دارد.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:قالیباف, مدیریت چهادی, :: 1:7 :: نويسنده : ذوالفقاری
شاید جالب باشد که بدانیم ایده‌ی نام‌گذاری هفته‌ای به‌نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام‌گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی‌که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می‌کردند.
شفاف: شاید جالب باشد که بدانیم ایده‌ی نام‌گذاری هفته‌ای به‌نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام‌گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی‌که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می‌کردند.

 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
  • کد خبر : 8835-890
 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار، معاونین و شهرداران مناطق مختلف تهران، با اشاره به لزوم اهتمام ویژه به معماری ساخت و سازها در تهران به منظور ایجاد فضای سبک زندگی اسلامی، تأکید کردند



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:قاالیباف , شهرداری تهران , مدیریت جهادی, :: 23:27 :: نويسنده : ذوالفقاری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 486
بازدید کل : 55459
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1