سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالا؛
برای نخستین بار متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالایی را منتشر کرد که در آن، سامانه پیام کوتاه برای اطلاع شهروندان از "دریافت" یا "عدم دریافت" سبد کالایی پیش بینی شده است.
  دولت در روزهای آینده، سبد کالایی رایگان خود را به 15 میلیون سرپرست خانوار ارایه می کند. در این سبد کالایی، قرار است 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بسته 400 گرمی پنیر، 2 بسته 16 عددی تخم مرغ قرار گیرد. بر اساس دستورالعمل اجرایی توزیع این سبد کالایی، قرار است برنج این سبد کالایی هندی باشد.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالا؛, :: 20:54 :: نويسنده : ذوالفقاری
گزارش خبری-تحلیلی شفاف
درشرایطی که اریکه قدرت همچنان در دست بشار اسد است وبرطبق اظهارات ولیدمعلم، وزیرامورخارجه این کشوردرکنفرانس ژنو2، اسد هیچ تصمیمی برای ترک قدرت و واگذاری آن نداشته وهمچنان مرداول کشورمی باشد، کشورهای شرکت کننده درنشست ومعارضین سوری نظری مخالف دارند.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:بشار اسد, ژنو1, :: 20:52 :: نويسنده : ذوالفقاری

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهاراتی که پیرامون وقوع اتش سوزی در خیابان جمهوری مطرح شده است، گفت: یک مدیر جهادی استعفا نمی دهد؛ از ویژگی های مدیران جهادی این است. به هر حال اتفاقی که افتاده همه ما را متاثر کرد و شهردار تهران هم حتما این اظهار تاسف را داشتند اما باید دانست که این اتفاق محصول سالها عدم نظارت صحیح بر حوزه شهرسازی شهری بوده است.

 

استعفا در کار مدیریت جهادی نیست/ کسب نمره قبولی از سوی مقام معظم رهبری افتخار بزرگی است

بقیه در ادامه مطلب 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:مدیریت جهادی ، قالیباف, :: 20:45 :: نويسنده : ذوالفقاری

8سال گذشت؛ دو بانده سازي «جاده وحشت» همچنان ناتمام

 

جاده مشهد- سرخس محوري که در پشت هر پيچ و خمش وحشتي نهفته است و فقط کوره راهي است که بار ترانزيت را يدک مي کشد، حالا و پس از گذشت بيش از ۸ سال از آغاز دوبانده کردن آن، بخش هايي از آن همچنان يک بانده بوده و حادثه آفرين است.

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:جاده وحشت, سرخس, :: 18:53 :: نويسنده : ذوالفقاری

دولت به دنبال تیم فرهنگی قوی باشد/ راه حل سوری سوری بهترین گزینه خروج سوریه از بحران است

 

خطیب نماز جمعه سرخس خطاب به دولت گفت: دولت بهتر است یک تیم فرهنگی را سامان دهد چرا که هرگاه تیم اقتصادی تشکیل داده شاهد افتضاحی مانند اختلاس یا پولشویی بوده ایم.



ادامه مطلب ...
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:سرخس, نماز جمعه, :: 18:30 :: نويسنده : ذوالفقاری

      

پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:منطقه ویژهاقتصادی, سرخس, :: 15:27 :: نويسنده : ذوالفقاری
اگر چه تا کنون فقط 5 ماه از عمر دولت یازدهم گذشته است و هنوز و 3 سال و نیم به پایان عمر این دولت و بررسی عملکرد آن و میزان تحقق وعده ها و شعارهای روحانی باقی مانده است اما بررسی روند تحولات در همین مدت اندک نیز می توان این حدس را زد که در ادامه مسیر حداقل برای کوتاه مدت برنامه و هدف دولت روحانی چه خواهد بود.
 
 بقیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:اصلاحات , روحانی, , :: 18:21 :: نويسنده : ذوالفقاری
مدیریت جهادی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود/یکی از وظایف اصلی حراست و بازرسی برخورد قاطع با قانون شکنان قانوندان است/کوچکترین ضعف از شهرداری تهران غیر قابل قبول است/پیشگیری از مفسده ها و خطرها از وظایف حراست و بازرسی است/فساد در شهرداری تهران باید به سمت صفر حرکت کند
شفاف: قالیباف در مراسم تکریم و معارفه رییس حراست کل شهرداری تهران تاکید کرد: بحثی که وظیفه یکایک ما را سنگین تر کرد، آن است که شهرداری تهران به عنوان یکی از نماد های مدیریت جهادی مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت؛ این موضوع به شدت بار مسئولیت یکایک ما را که به ولایت ارادت داریم، سنگین کرد
 
شهردار تهران طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه ریاست حراست کل شهرداری تهران، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، ابراز داشت: طبیعی است که هر آمدنی، رفتنی نیز به دنبال دارد اما خوشا آنانی که در این مسئولیت ها و فرصت هایی که برای آن ها فراهم می شود، بتوانند به درستی انجام وظیفه کنند و دین خود را به اسلام، انقلاب، شهدا ، مردم و کشورشان ادا کنند.

 بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در بحث اقتصادي بايد اين روحيه جهادي در همه مديران و مسئولان احيا شود و بر اين اساس كارها را پيش ببريم تا راندمان و بهره برداري را بالا ببریم و از سوی دیگر با تسريع در كارها زمان از دست رفته را جبران کنیم.
شفاف: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای بیرون رفتن اقتصاد کشور از این وضعیت است، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف بارها و بارها بر این مقوله ها تاکید فراوانی داشته اند شایسته است که مدیران این موضوع مهم را الگو و سرلوحه کاری خودشان قرار دهند.
 
لزوم احیای روحیه مدیریت جهادی در کشور
 
اگر مديريت جهادي در كشور ما دوباره همچون زمان جنگ احيا شود، بسیار از مشکلات به راحتی حل خواهد شد اما ابتدا باید روحیه جهادی در بین مدیران و بر فضای جامعه حاکم شود تا اقدام جدی برای رفع مشکلات و رونق اقتصادی کشور صورت گیرد. باید گفت روحیه جهادی مانع ریخت و پاش در بدنه دولت می شود و حفظ این روحیه رمز پیروزی و راه برون رفت از مشکلات است و با مدیریت جهادی می توانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم.
 
مدیریت جهادی ابزار اقتصادی مقاومتی است
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شفاف با اشاره به اینکه بر مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری همواره تاکید شده است، گفت: مدیریت جهادی یکی از ابزارهای اقتصاد مقاومتی است.
 
حسین آذین ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که وجود دارد باید اقتصاد مقاومتي در دستور کارها قرار گیرد و دولت و مردم در تحقق این امر تلاش مضاعفی داشته باشند و دولت ورود جدی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: در بحث اقتصاد دولت باید در تمام استان ها ستاد تسهیل را به منظور پیگیری مشکلات اقتصادی بخش خصوصی و سرمایه گذاران فعال کند تا زمینه و بستر حمایت از سرمایه گذار در کشور فراهم شود که نتیجه اینکار رونق اقتصادی خواهد بود.
 
 
روحیه جهادی اکنون سست شده است
 
وی افزود: در زمان جنگ با وجود اینکه مشکلات زیادی پیش روی ایران بود اما روحیه جهادی در بین همه مردم وجود داشت اما اکنون روحیه جهادی سست شده است.
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در بحث اقتصادي بايد اين روحيه جهادي در همه مديران و مسئولان احيا شود و بر اين اساس كارها را پيش ببريم تا راندمان و بهره برداري را بالا ببریم و از سوی دیگر با تسريع در كارها زمان از دست رفته را جبران کنیم. 
 
آذین تصریح کرد: با حفظ روحیه و مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، ضعف و مشکلات صنعت و جامعه را رفع کرد.
 
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:مدیریت جهادی ابزار اقتصادی مقاومتی است, :: 17:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس ؛محمد جواد شریفی راد( هنرمند سرخسی) مدیر جلوه های ویژه بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»، درحالیکه گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت به دیار باقی شتافت.

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:محمد جواد شریفی راد, هنرمند سرخسی, :: 17:25 :: نويسنده : ذوالفقاری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1