سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

محمد رضا باهنرمشروح/ باهنر در نشست خبری:

نامشروع خواندن دولت‌ قبل قطعاً ادامه فتنه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نامشروع اعلام کردن دولت گذشته قطعاً ادامه فتنه است، گفت: نامشروع خواندن دولت‌ گذشته کوبیدن به طبل فتنه‌گران است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری که در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسی برگزار شد، با بیان اینکه پیشاپیش حلول سال نو را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 93 پربرکت‌تر از سال‌های قبل برای نظام و انقلاب باشد، گفت: در سال جدید دولت باید قدم‌های مثبتی را در جهت حل مشکلات موجود بردارد و با اقتصاد مقاومتی نیز حرکت جدی داشته باشیم.

وی 22 اسفند را که به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، گرامی داشت و افزود: هرچه انقلاب دارد، مدیون خون شهداست بنابراین باید این دین را در ذهن داشته باشیم و از خدا بخواهیم طوری قدم برداریم که روح شهدا و در راس آن حضرت امام(ره) از ما راضی باشد.

رئیس  بقیه در ادامه مطلب

اخبار مرتبط



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:جبهه پیروان خط امام و رهبری, باهنر , سرخس, :: 21:13 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

کد خبر: 72367تاریخ: 1392/12/21 11:47
کاش به قربانیان ترور در ایران هم سر می‌زدید/ روز زن در ایران با اروپا فرق دارد
نامه فراکسیون زنان مجلس به اشتون
کاش به قربانیان ترور در ایران هم سر می‌زدید/ روز زن در ایران با اروپا فرق دارد
رییس فراکسیون زنان طی نامه‌ای به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار وی با برخی فعالان سیاسی انتقاد کرده است.

 

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، فاطمه آلیا رییس فراکسیون زنان طی نامه‌ای به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار وی با برخی فعالان سیاسی انتقاد کرده که این نامه به شرح زیر است:

  متن نامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:نامه فراکسیون زنان مجلس به اشتون, سرخسی ها, :: 15:35 :: نويسنده : ذوالفقاری

بیانیه نمایندگان به دیدار جنجالی اشتون

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای بررسی ملاقات اشتون با عوامل فتنه در این کمیسیون خبر داد.
 سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیان جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: عکس‌العمل تند و شدید اعضای کمیسیون به اقدام خارج از عرف دیپلماتیک اشتون مبنی و ملاقات با برخی عوامل فتنه و مسئله‌دار آغازگر جلسه امروز بود. اعضای کمیسیون ضمن محکوم کردن شدید اقدام مذکور، خواستار پاسخگویی وزارت خارجه شد. وی افزود: کمیسیون نسبت به عدم توجه وزارت خارجه به تذکر قبلی کمیسیون مبنی بر مراقبت مسئولان و جلوگیری از تکرار اتفاق در سفر هیأت پارلمانی اروپا رخ داد به شدت اعتراض داد. کمیسیون بعد از موضوع ملاقات با فتنه‌گران در سفارت یونان، تذکرات لازم را به وزارت خارجه داده بود و پیشنهاداتی را هم ارائه کرده بود.

 متن بیانیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:اشتون, سرخسی ها, :: 20:20 :: نويسنده : ذوالفقاری
تبیین «مؤلفه‌ها»، «ضرورت‌ها» و «الزامات تحقق» اقتصاد مقاومتی در جمع مسئولان دستگاه‌های مختلف کشور:
اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است/نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد/ وضع طبقات محروم در هرگونه پیشرفت اقتصادی باید بهبود یابد
 
شفاف: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جمع صدها نفر از مسئولان دستگاههای مختلف، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز «علمی، رسانه ای، نظارتی»، با تبیین «مؤلفه های سیاستهای اقتصاد مقاومتی، عوامل و انگیزه های تدوین این سیاستها و الزامات و انتظاراتی که در این زمینه از مسئولین وجود دارد» تأکید کردند: «عزم جدی مسئولان»، «تبدیل سیاستها به برنامه های زمان بندی شده اجرایی»، «نظارت دقیق»، «رفع موانع حضور فعالان و مردم در عرصه اقتصادی» و «گفتمان سازی»، این امکان را فراهم می کند که ثمرات شیرین و ملموس این الگوی بومی و علمی، در مدت مناسب در زندگی مردم جلوه گر شود.
 بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:اقتصاد مقاومتی , سرخسی ها, :: 20:14 :: نويسنده : ذوالفقاری


علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی شد

14 اسفند 1392 ساعت 10:54

گروه سياسي:​ 
با موافقت هیأت وزیران، «علیرضا رشیدیان» به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.


به گزارش ایسنا، در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیأت دولت که به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد، «علیرضا رشیدیان» به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.

رشیدیان در چند سال اخیر بعنوان مدیر کل اطلاعات استان، معاون وزیر اطلاعات فعالیت و مدتی در بیت رهبری حضور داشته است.

پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:علیرضا رشید, استاندار, خراسان رضوی, :: 12:58 :: نويسنده : ذوالفقاری
گزارش تحلیلی شفاف
جایگاه باز خواست از مسئولان در مدیریت جهادی کجاست؟
 
شفاف: اگر بخواهیم سیاست را در دوجه تدبیر اداره امور به عنوان جنبه ایجابی و مثبت آن و تنبیه و بازخواست به عنوان وجه سلبی و بازدارنده مورد توجه قرار دهیم الگوی مدیریت جهادی  نیز از در کنار وجوه ایجابی و مثبت دارای جنبه های بازدارنده و سلبی نیز می باشد.
 
در 
 بفیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:مدیریت جهادی, :: 1:51 :: نويسنده : ذوالفقاری
 



کد خبر: 66990تاریخ: 1392/12/10 08:38
اقتصاد کشور از لیبرال ها هم لیبرال تر شده است/ شهرداری ها باید مانع ورود تجمل‌گرایی به شهر شوند
رزاقی در گفت‌وگوی تفصیلی با دانا:
اقتصاد کشور از لیبرال ها هم لیبرال تر شده است/ شهرداری ها باید مانع ورود تجمل‌گرایی به شهر شوند
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: همه شاهد بودند که دولت برای توافقنامه و مذاکرات چقدر وقت گذاشت که تحریم ها رفع شود که اگر بر فرض هم این تحریم ها رفع می شد که نشد باز هم در اقتصاد کشور و مشکلات آن اتفاقی نمی افتاد.

 

حماسه اقتصادی با رویکرد دولت یازدهم محقق نمی شود

 

اقتصاد کشور از لیبرال ها هم لیبرال تر شده است

 

اندیشه های لیبرالی در جامعه ما غالب شده است

 

شهرداری ها بی‌قانون ترین رفتار را دارند/ شهرداری ها باید مانع ورود تجمل‌گرایی به شهر شوند

بقیه در ادامه مطلب

 

 

لینک مطلب: http://dana.ir/News/66990.html


ادامه مطلب ...
شنبه 10 اسفند 1392برچسب:رزاقی, اقتصاد, لیبرال, :: 16:17 :: نويسنده : ذوالفقاری

قالیباف: ۶ ساله چالش آلودگی هوا حل می‌شود

 
شهردار تهران گفت: قول می‌دهم تا ۶ سال آینده بر مشکل آلودگی هوا فائق خواهیم آمد، به طوری که تعداد روزهایی که هوای تهران سالم خواهد بود را به دو برابر خواهیم رساند.
بفیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : ذوالفقاری
دولت، توسعه مناطق آزاد را بدون توسعه جامعه محلی نمی پذیرد/ جزئیات تازه پل بزرگ خلیج فارس
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد با تاکید بر توسعه جامعه محلی در کنار مناطق آزاد گفت: دولت توسعه مناطق آزاد را بدون توسعه جامعه محلی نمی پذیرد.
 

 

 بقیه در ادامه مطلب 
 
 
 
کد خبر: 2245401 
 
 
تاریخ مخابره :۱۳۹۲/۱۲/۸ - ۱۱:۰۶


ادامه مطلب ...
جمعه 9 اسفند 1392برچسب:مناطقآزاد, ترکان, :: 1:47 :: نويسنده : ذوالفقاری
جزئیات طرح جدید دولت برای فازدوم هدفمندی/ جلوی توزیع بی‌حساب پول را می‌گیریم
سخنگوی دولت با اعلام اینکه در سال آینده 11 هزار و 300 میلیاردتومان از خزانه برداشت می شود گفت: در موضوع هدفمندی، به دنبال توزیع بی هدف، بی حساب و به قصد خیر پول در بین مردم نیستیم.
 

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال جاری نرخ تورم نقطه به نقطه به 22 درصد رسیده است گفت: در دی ماه نیز نرخ تورم نقطه به نقطه 27 درصد بود که خوشبختانه کاهش یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با تاکید بر این نکته که کاهش نرخ تورم برای تیم اقتصادی رئیس‌ جمهور امیدبخش است اظهارداشت: خوشبختانه دولت در 6 ماه گذشته توانست به انضباط مالی خوبی دست پیدا کند. 

نوبخت با بیان اینکه 5.5 واحد درصد طی ماه‌های دی تا بهمن شاهد کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه بودیم خاطرنشان کرد: نرخ تورم 12 ماهه در دی‌ماه 35 درصد بود به گونه‌ای که در بهمن‌ماه این میزان به 33.7 درصد تقلیل یافت.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توانست قبل از 6 ماه کاری نرخ تورم کشور را کاهش دهد افزود: تقلیل نرخ تورم به معنای تقلیل قیمت‌ها نیست، البته انشاءالله شاهد نزول قیمت‌ها نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه همه خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد و رفاه و رضایت مردم اقدام می‌کنند تصریح کرد: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بلافاصله شروع به انجام کارها در اینباره کردیم و تا پایان سال نقشه راه دولت برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی اعلام خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه نقشه راه و ضوابط اجرایی را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: در اسفندماه روابط اجرایی و نقشه راه از سوی دولت برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی را اعلام خواهیم کرد. سخنگوی دولت با اشاره به اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی نسخه دیگری برای اقتصاد ایران نیست بیان داشت: سیاست اقتصاد مقاومتی سند متفاوتی از اسناد فرادستی موجود نیست.

این عضو کابینه تدبیر و امید گفت: قرار است ایران در افق 1404 به قدرت اقتصادی اول در منطقه از نظر علم و فناوری برسد. در 9 سال گذشته شرایطی بر اقتصاد ایران گذشت که متاسفانه ما را در دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه عقب انداخت.

وی تاکید کرد: اگر این رشد در سند چشم‌انداز 20 ساله حدود 8 درصد به صورت سالیانه در نظر گرفته شده باشد، اکنون این رقم باید به 11 درصد برسد. سالانه باید 150 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا نرخ رشد اقتصادی به جای 12.5 درصد به 14 درصد برسد.

نوبخت اظهارداشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از دو بخش تشکیل شده به گونه‌ای که بخش اول شامل 24 سیاست است که از سوی مقام معظم رهبری مورد ابلاغ قرار گرفته است. از این 24 سیاست، 12 سیاست مربوط به چگونگی شتاب بیشتر گرفتن در اقتصاد است گفت: این 12 سیاست به ما کمک خواهد کرد تا به اهداف مورد نظرمان در افق 1404 دست یابیم.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ساز و کا‌ر‌های اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفته است ادامه داد: در اسفندماه ساز و کار‌های اجرای سیاست و اقتصاد مقاومتی از سوی این معاونت اعلام خواهد شد.

این عضو کابینه تدبیر و امید گفت: ما نیازمند منابع ارزی هستیم به گونه‌ای که هر ساله 150 میلیارد دلار منابع لازم داریم تا سرمایه‌گذاری جدید صورت بگیرد. دولت تدبیر و امید درصدد است از رهنمود‌های مقام معظم رهبری استفاده کند تا بتوانیم روابط خوبی را با دنیا برقرار سازیم.

نوبخت با اشاره به اینکه آئین نامه اجرایی بودجه 93 که قرار بود از اول فروردین اجرایی شود از هم اکنون اجرا کرده ایم بیان داشت: باید اقتصاد شفاف و غیرفاسدی داشته باشیم. سال گذشته 28 درصد از منابع نفتی به صندوق توسعه ملی انتقال یافت.

وی تاکید کرد: اگر دولت فقط به دنبال پول باشد که سهام خود را بفروشد تا پول را تامین کند، تساهل کرده است. دولت تسهیلات لازم را فراهم کرده تا مردم بتواند در عرصه اقتصادی ورود پیدا کند.

سخنگوی دولت با اعلام اینکه متاسفانه رشد تولید در 6 ماهه گذشته منفی 2 درصد بوده است گفت: باید با منطق و استدلال الگوی مصرف را نهادینه کنیم به گونه ای که رسانه ملی در راستای بهینه کردن الگوی مصرف بسیار اثر گذار خواهد بود.

نوبخت در خصوص قانون هدفمندکردن یارانه‌ها افزود: دولت به جای اینکه منابع حاصل از هدفمندسازی یارانه‌ها را بی هدف میان مردم تقسیم کند، تصمیم دارد که این درآمد‌ها را در جامعه به صورت هدفمند مصرف کند.

وی گفت: در قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام شده قیمت حامل های انرژی با قیمت منطقی فاصله زیادی دارد، پس باید به دنبال منطقی کردن قیمت ها باشیم. نوبخت با بیان اینکه دولت در سال 93 به میزان 11 هزار و 300 میلیاردتومان از خزانه برداشت خواهد کرد ادامه داد: دولت مصمم است یارانه‌ها را به خانواده های نیازمند متقاضی اختصاص بدهد و حداقل 10 هزار میلیارد تومان را در حوزه تولید مصرف کند.

سخنگوی دولت با اعلام این موضوع که دولت به قصد خیر بی حساب و کتاب پول توزیع نخواهد کرد گفت: مردم 70 درصد هزینه بیمارستان ها را تقبل می‌کنند و 30 درصد مابقی را بیمه‌ها پرداخت می‌کنند که این موضوع انصاف نیست.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 800 میلیارد تومان باید به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داده شود گفت: متاسفانه 5 تا 6 میلیون نفر از مردم دفترچه بیمه ندارند.

 
 
 
 
کد خبر: 2245581 
 
 
تاریخ مخابره :۱۳۹۲/۱۲/۸ - ۱۴:۱۴
جمعه 9 اسفند 1392برچسب:هدف مندی یارانه ها, ِ نوبخت, :: 1:32 :: نويسنده : ذوالفقاری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 55593
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1